AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #1 Skrevet 27. august 2014 Hva må vi huske på - hva er greit å vite når vi skal hit? Vi er et kjærestepar som er veldig lite bereiste, og lurer derfor på alt Kan vi drikke springvannet? Kan vi spise frukten? Hvor er de best å sitte i flyet? Hvordan er det å få kjøpt allergimat på restauranter/supermarked? Håper noen bereiste kan hjelpe oss Anonymous poster hash: 340d3...313
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #2 Skrevet 27. august 2014 Some regel er springvannet ok å bruke til tannpuss osv, men man kjøper drikkevann på flaske (det i springen er som regel ikke særlig godt). Frukten er som regel mange ganger bedre enn i Norge. Hvor det e rbest å sitte i flyet kommer an på hva man liker. Spiller liten rolle. Men personlig ville jeg satt meg langt fremme og ved vinduet om jeg hadde valget. Som regel er det null problem med "allergimat" på større supermarkeder. Kommer nok litt an på allergien man har. Finnes mye glutenfritt f.eks. I småbutikker er det nok verre. Anonymous poster hash: 57b5c...613
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå