AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #1 Skrevet 27. august 2014 Hei! Jeg er en jente som kun har hatt en seksualpartner, og vi hadde ubeskyttet sex. Jeg møtte han et par timer før det skjedde, og jeg kjenner han egentlig ikke. Det skjedde på ferie og nå er jeg hjemme igjen men tok med meg et par bekymringer. Jeg har i det siste merket noen små røde blemmer på innsiden av den ene rumpeballen min. De svir og klør ikke, men gjør vondt hvis noe kommer borti. Noen som har noen anelse om hva dette kan være? Kan det være herpes? Takk! Anonymous poster hash: 1044a...672 Anonymous poster hash: 1044a...672
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #2 Skrevet 27. august 2014 Hei! Jeg er en jente som kun har hatt en seksualpartner, og vi hadde ubeskyttet sex. Jeg møtte han et par timer før det skjedde, og jeg kjenner han egentlig ikke. Det skjedde på ferie og nå er jeg hjemme igjen men tok med meg et par bekymringer. Jeg har i det siste merket noen små røde blemmer på innsiden av den ene rumpeballen min. De svir og klør ikke, men gjør vondt hvis noe kommer borti. Noen som har noen anelse om hva dette kan være? Kan det være herpes? Takk!Anonymous poster hash: 1044a...672 Anonymous poster hash: 1044a...672 Du må gå til legen med en gang og få tatt tester. Helst så tidlig som mulig. Hvis det er herpes forsvinner visstnok viruset fra blemmene i løpet av kort tid så prøvene må tas helst i løpet av de to første dagene etter de er kommet. Ikke noe å vente med, like greit å få vite med en gang! Lykke til Anonymous poster hash: 61dbc...5ed
Gjest C'est la vie:) Skrevet 27. august 2014 #3 Skrevet 27. august 2014 Hva legger du i at du har kjent dette "i det siste"? Utbrudd for herpes kommer etter ca. 4 dager. Jeg ville gått til legen og sjekket det, for å få et klart svar på hva det kan skyldes.
Gjest Aella Skrevet 28. august 2014 #4 Skrevet 28. august 2014 Som de andre sider. Lege er det beste alternativet, få det sjekket fortest mulig. Jeg vet ikke hvordan herpes i underlivet kjennes eller kjennetegnes, men jeg har hatt herpesutbrud i munnen noen ganger og det starter dessverre med plutselig blemmer som etterhvert (samme dag, dagen etter) blir fylt med væske. Jeg får verken kløe, svie eller vondt dersom noe kommer borti, men dette er nok individuelt.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #5 Skrevet 28. august 2014 Hva legger du i at du har kjent dette "i det siste"? Utbrudd for herpes kommer etter ca. 4 dager. Jeg ville gått til legen og sjekket det, for å få et klart svar på hva det kan skyldes. Et par dager har jeg kjent det, kan hende bet begynner å gå over nå. Anonymous poster hash: 1044a...672
Gjest C'est la vie:) Skrevet 28. august 2014 #6 Skrevet 28. august 2014 Et par dager har jeg kjent det, kan hende bet begynner å gå over nå. Anonymous poster hash: 1044a...672 Ville bestilt legetime for å være på den sikre siden, med tanke på grunnlaget for at det kan ha oppstått hos deg. Jo tidligere en får behandlet det (dersom det er herpes) jo bedre er det.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #7 Skrevet 28. august 2014 Ville bestilt legetime for å være på den sikre siden, med tanke på grunnlaget for at det kan ha oppstått hos deg. Jo tidligere en får behandlet det (dersom det er herpes) jo bedre er det. Skal gjøre det nå, tusen takk for hjelpen! Anonymous poster hash: 1044a...672
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #8 Skrevet 28. august 2014 Kan høres ut som et herpesutbrudd, ja. Man kan få det ved rumpa også. Men en test av blemmene er det sikreste. Alternativt kan man ta blodprøve (mange leger vet utrolig nok ikke dette). Anonymous poster hash: a1d9f...9d0
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #10 Skrevet 28. august 2014 Sikker på at det ikke er kviser? Tenkte på det, men har hatt kviser på rumpa før. Dette virker litt annerledes. Anonymous poster hash: 1044a...672
Version 2.0 Skrevet 28. august 2014 #11 Skrevet 28. august 2014 Tenkte på det, men har hatt kviser på rumpa før. Dette virker litt annerledes. Anonymous poster hash: 1044a...672 https://www.google.no/search?q=herpes&client=opera&hs=8Bl&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=LG__U5nFE8bNygPf04LABQ&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1517&bih=733&dpr=0.9#facrc=_&imgdii=_&imgrc=FPDa1u3WxmXklM%253A%3BQX8g9pI8ROm2XM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.dermapics.com%252Fdermapics%252Fherpes_files%252Fgenital%252520herpes%252520woman.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.dermapics.com%252Fdermapics%252Fherpes.html%3B1050%3B700 Dette er en link til Google der du kan se bilder av Herpesblemmer. Ps: Ikke for sarte sjeler! Ikke trykk innpå hvis du spiser eller blir raskt uvel!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå