Gå til innhold

Neste mann ut i PFU?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Rudjord har vel strengt tatt ikke gjort så mye annet enn hva alle de andre gjør, forskjellen er at hun skjulte det dårlig og gjorde det med stolthet. Jeg husker jeg stusset veldig på mange saker i ELLE, og da var jeg bare 15-16 år, men jeg visste at mange av de omtalte personene i store saker (med tilhørende reklame for egne produkter) var venner med sjefred og andre. I tillegg så ble personene i redaksjonen nøysommelig omtalt og forsøkt gjort til kjendiser selv.

Celine Aagaard er MINST like ille som Rudjord, og jeg kjøper aldri Stylemag iallefall. (dog av andre grunner, det finnes mer interessante ting i livet enn pantonekopper, Kate Moss-bøker og Tom Wood-ringer (som forøvrig markedsføres av en nær venninne av stort sett alle i samtlige motered.).

Anonymous poster hash: 81fc5...a2a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Allerede da hun jobbet i Topp, synes jeg hun var litt vel fokusert på å dekke seg selv. Greit nok, Topp har alltid vært "tett på stjernene" og alt det der, men hun virket opptatt av å få med påfallende mange selfies i bladet, med og uten kjendiser...

I tillegg synes jeg hun er "krampetrendy", spesielt til å nærme seg 40 år. Stilen hennes virker ikke genuin.

Sluttet å kjøpe Mag en stund etter at hun ble redaktør, da jeg synes kvaliteten sank betraktelig. Nå har vel Mag blitt til Stylemag?

Anonymous poster hash: d7a39...fd1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...