Gå til innhold

Neste mann ut i PFU?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uff! Ikke gi denne dama mer oppmerksomhet.

Hun er veldig opptatt av å ha egen stil, og å gå egne veier slik de fleste motepersonligheter gjerne sier, men hun og venninnegjengen går likt kledd. Eneste forskjellen på de er ulik hårfarge:)

Anonymous poster hash: d94ef...5f8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser jo skikkelig "sliten" ut!

Anonymous poster hash: 34faf...869

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun og venninnegjengen går likt kledd. Eneste forskjellen på de er ulik hårfarge:)

Anonymous poster hash: d94ef...5f8

Ja, det er fasinerende. Makan til sauer. Den gjengen finnes ikke oppfinsomme for fem flate øre..

Se bildene fra siste Stylemag festen, hvor temaet var "hint of India", ALLE gjestene hadde lik hodepynt... hehe

Anonymous poster hash: e2491...035

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er fasinerende. Makan til sauer. Den gjengen finnes ikke oppfinsomme for fem flate øre.. Se bildene fra siste Stylemag festen, hvor temaet var "hint of India", ALLE gjestene hadde lik hodepynt... hehe Anonymous poster hash: e2491...035

Nettopp!

Tar ikke i det bladet om jeg så får betalt for det, for jeg vet at det uansett er bortkastet tid for min del. Det er alltids en reportasje om en av disse venninnene og nå som hun har sirkulert nok på de, fant hun ut at hun skal pryde forsiden selv. Jadda!

Anonymous poster hash: d94ef...5f8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste mann - Det er vel en gjeng med damer eller?

Anonymous poster hash: 34faf...869

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neste mann - Det er vel en gjeng med damer eller?

Anonymous poster hash: 34faf...869

Beklager orddelingsfeilen min men jeg regner med du forstod hva jeg prøvde å formidle?

Anonymous poster hash: 45195...c7a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

¨Motebransjen er rimelig råtten.

Det er noen få agenturer som styrer det meste, prøv å se igjennom et knippe moteblogger og motemagasin. Det meste kommer fra Holzweiler, blender agency og et par til jeg ikke husker navnene på i farta. De som jobber i agenturene henger med de som driver magasinene (nære venner) og svært lite av journalistikken (om vi kan kalle det det) er objektivt rettet.



Anonymous poster hash: 81fc5...a2a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena

Miljøet i Norge er lite, men har i grunn ikke fått øynene opp for at alle kjenner alle før etter Instagram kom ordentlig på banen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

¨Motebransjen er rimelig råtten. Det er noen få agenturer som styrer det meste, prøv å se igjennom et knippe moteblogger og motemagasin. Det meste kommer fra Holzweiler, blender agency og et par til jeg ikke husker navnene på i farta. De som jobber i agenturene henger med de som driver magasinene (nære venner) og svært lite av journalistikken (om vi kan kalle det det) er objektivt rettet. Anonymous poster hash: 81fc5...a2a

Har ikke all oversikt, men holder meg unna holzweiler. Klarer bare ikke fyren.

Anonymous poster hash: d94ef...5f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miljøet i Norge er lite, men har i grunn ikke fått øynene opp for at alle kjenner alle før etter Instagram kom ordentlig på banen.

Ja, det er bar å følge noe av de, så ser en at det @'es på kryss og tvers. Alle er venner/forbindelser med alle, og av og til mister de hodet helt, a la Rudjord,

Anonymous poster hash: 41ec4...1f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Celine Aagaard og Stylemag burde ha blitt irettesatt for lenge siden.



Anonymous poster hash: 81fc5...a2a
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Celine Aagaard og Stylemag burde ha blitt irettesatt for lenge siden. Anonymous poster hash: 81fc5...a2a

Helt enig!

Håper de begynner å tenke litt annerledes etter dommen mot Costume/Rydjord.

Blir i hvertfall en stund til jeg kommer til å kjøpe Stylemag igjen.

Anonymous poster hash: 34faf...869

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer aldri til å kjøpe noe hun står bak. Orker generelt aldri å kjøpe norske "mote"-blader.



Anonymous poster hash: e7520...a24
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke all oversikt, men holder meg unna holzweiler. Klarer bare ikke fyren.

Anonymous poster hash: d94ef...5f8

Nei da, han er jo så bra kledd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg lest saken inni bladet, men jeg syns denne saken skiller seg ut ganske mye fra de vi så med Coustume redaktøren.

Her er det jo 2 års jubileum. At det er et langt intervju med redaktøren av bladet i den forbindelse syns jeg ikke er rart. Men om det er snik reklame for det ene og det andre er det selvsagt ikke bra. Reklame skal markeres som hva det er: reklame. Ikke forkles hist og pist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det like mye kødd i andre mediabransjer, eller er motebransjen bare dritdårlig til å holde det skjult?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det like mye kødd i andre mediabransjer, eller er motebransjen bare dritdårlig til å holde det skjult?

Ja og ja. Tror det er like ille i andre bransjer, dessverre. Motebransjen, Rudjord spesielt er megadårlig til å holde snusk skjult, hun gjør jo samme feilen fire ganger på rad, tydeligvis uten evne til å lære. Rart samboeren ikke opplyser henne, han er jo en god journalist...

Tror Celine har noe mer peil enn lekeredaksjonen i Costume, hun må bare holde tunga rett i munnen nå.

Anonymous poster hash: e2491...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og ja. Tror det er like ille i andre bransjer, dessverre. Motebransjen, Rudjord spesielt er megadårlig til å holde snusk skjult, hun gjør jo samme feilen fire ganger på rad, tydeligvis uten evne til å lære. Rart samboeren ikke opplyser henne, han er jo en god journalist...

Tror Celine har noe mer peil enn lekeredaksjonen i Costume, hun må bare holde tunga rett i munnen nå.

Anonymous poster hash: e2491...035

Var jeg som skrev denne. Må bare legge til at det ikke er ment personlig mot Rudjord eller noen i motebransjen. Jeg er helt sikker på at de er superhyggelige damer! Jeg håper bare de tar seg sammen for sin egen del... :-)

Anonymous poster hash: e2491...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det like mye kødd i andre mediabransjer, eller er motebransjen bare dritdårlig til å holde det skjult?

Jeg tror det er ganske mye tull i mange bransjer, men at det blir veldig synlig i motebransjen fordi de har det på trykk (bladetr, nett osv) og da får vi det svart på hvitt.

Endret av Evans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...