Gå til innhold

Han er blitt så "tam" i senga

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. For noen mnd. siden begynte jeg å date en mann, han var helt villt god i senga og den første jeg har fått sånn ordentlig orgasme med ( er 23 år) og alt har vært helt fint. I det siste har han blitt så slapp. Vi startet med å ha sex sånn 2 ganger om dagen hvertfall og han holdt lenge og sporte hva jeg likte og alt det der, men nå har vi det som regel 1 gang om dagen, kan gå noen dager uten også og det er som regel veldig rolig sex i ett par minutter også kommer han og da er det ferdig. Det er så kjipt, jeg rekker jo ikke å få orgasme og jeg som akkurat har begynt å like sex :murvegg:
Jeg vet han har mye å gjøre på jobben og han er ganske sliten for tiden. Tror dere dette kan være grunnen eller har han bare begynt å bli litt for husvarm og dette er det jeg får?

Anonymous poster hash: 70b79...f89
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Maser du mye om forspill og at ting skal vare lenge, eller er det bare for ham å kjøre på med en kjappis når han føler for det? Tar du ansvar for kåtheten hans, eller forventer du at han skal fikse det på egenhånd?

• Liker 1
Skrevet

Jeg suger han av og til, ellers er det en ganske kort periode med forspill, som regel bare rett på. Aldri hatt forspill før egentlig sånn skikkelig tror jeg. Hva tenker du når du tenker på forspill? Jeg ronker han litt og han fikler litt nedi der så det blir litt vått så går det sin gang. :P
TS

Anonymous poster hash: 8d3e1...315
Gjest Lille-pus
Skrevet

God sex er samarbeid, det er samspill.

Være nysgjerrig på hva som tenner den andre, berøre, smake, slikke og dra hverandre inn i nytelsen.

Viser du ham at du virkelig ønsker ham velkommen som din elsker, din partner, den eneste ene du der og da ønsker å vise din lyst og ditt begjær til?

I klartekst; Viser du ham at du er kåt på ham? - og vet du hva han liker og hva han tennes av, hva som gjør ham skikkelig kåt?

Skrevet

Hei. For noen mnd. siden begynte jeg å date en mann, han var helt villt god i senga og den første jeg har fått sånn ordentlig orgasme med ( er 23 år) og alt har vært helt fint. I det siste har han blitt så slapp. Vi startet med å ha sex sånn 2 ganger om dagen hvertfall og han holdt lenge og sporte hva jeg likte og alt det der, men nå har vi det som regel 1 gang om dagen, kan gå noen dager uten også og det er som regel veldig rolig sex i ett par minutter også kommer han og da er det ferdig. Det er så kjipt, jeg rekker jo ikke å få orgasme og jeg som akkurat har begynt å like sex :murvegg:

Jeg vet han har mye å gjøre på jobben og han er ganske sliten for tiden. Tror dere dette kan være grunnen eller har han bare begynt å bli litt for husvarm og dette er det jeg får?

Anonymous poster hash: 70b79...f89

Høres ut som han er gått lei.

Anonymous poster hash: cc15e...384

Skrevet

Jeg er ganske sjenert i senga, er så redd for å gjøre noe galt. Han er den første personen jeg har hatt sex med som er frivillig så ting er ganske nytt for meg.. Hvis dere har tips for hva jeg kan gjøre for å få opp lysten hans så tar jeg gjerne imot!!

Han har sagt før at han liker doggy, og det er som regel den vi tar eller at jeg rir han og det liker han også. Han har aldri slikket meg eller prøvd på det heller, men det er jeg glad for for det tror jeg ikke at jeg hadde vært så komfortabel med.

Hvis han hadde gått lei hadde han vel ikke fortsatt å komme til meg hver dag? Er som regel han som inviterer seg selv .
TS

Gjest Lille-pus
Skrevet

Vet han at dette opptar tankene din om dagen?

Hvis ikke, så tillater jeg meg å foreslå at du forteller ham om det du tenker på i denne tråden, - og gjør det utenfor sengen, ikke i det dere starter med å ha sex.

Om han har blitt "for husvarm" så betyr ikke det at "dette er det du få", men det avhenger av at dere ikke blir lei av å nysgjerrig utforske hverandre og å tennes av og ønske hverandres nytelse velkommen.

- det er vel det som heter å være genuint glad i hverandre...?

Skrevet

Tusen takk for innspill.
Har du noe tips til måter jeg som jente kan utforske ? :P Har null peiling som sagt og ønsker egentlig å bli tryggere å ha det mer gøy i sengen :)
TS

Skrevet (endret)

Jeg suger han av og til, ellers er det en ganske kort periode med forspill, som regel bare rett på. Aldri hatt forspill før egentlig sånn skikkelig tror jeg. Hva tenker du når du tenker på forspill? Jeg ronker han litt og han fikler litt nedi der så det blir litt vått så går det sin gang. :P

TS

Bra! Da vet jeg sannelig ikke hva som er problemet.

Tenker ikke noe spesielt angående forspill, men er mer opptatt av at sex ikke skal bli et "gjøremål" som tar minst en halvtime hver gang. Det bør være litt spontant, og helst ikke ta for lang tid (stort sett).

Endret av Iben
Gjest krokodillen
Skrevet

Hei. For noen mnd. siden begynte jeg å date en mann, han var helt villt god i senga og den første jeg har fått sånn ordentlig orgasme med ( er 23 år) og alt har vært helt fint. I det siste har han blitt så slapp. Vi startet med å ha sex sånn 2 ganger om dagen hvertfall og han holdt lenge og sporte hva jeg likte og alt det der, men nå har vi det som regel 1 gang om dagen, kan gå noen dager uten også og det er som regel veldig rolig sex i ett par minutter også kommer han og da er det ferdig. Det er så kjipt, jeg rekker jo ikke å få orgasme og jeg som akkurat har begynt å like sex :murvegg:Jeg vet han har mye å gjøre på jobben og han er ganske sliten for tiden. Tror dere dette kan være grunnen eller har han bare begynt å bli litt for husvarm og dette er det jeg får? Anonymous poster hash: 70b79...f89

Hva gjør egentlig du da midt oppi dette? Spør du hva han liker? Kommuniserer du i senga eller forventer du at han skal ta seg av alt av initiativ og kommunikasjon?

Gjest Lille-pus
Skrevet

Spørsmålet er vel egentlig om du er så kåt at det holder på å gå for deg før han penetrerer deg.

Om du suger og rir ham, og han bare fikler litt og så rett på penetrasjon så ville jeg kjedet vettet av meg.

- men vi er alle individuelle så det er viktig at han forstår hva som tenner hele deg, ikke bare at du blir litt våt.

Og at du vet hva som tenner hele ham.

'Hele' er hele, hodet og kroppen i ett.

Skrevet

Jeg tar intiativ jeg også. Legger meg inntil han å begynner å stryke på han, men det er han som etterhvert fører hånden min ned til penis fordi jeg er så sjenert når det kommer til sånt, rett og slett fordi jeg ikke vet hvordan jeg skal gå frem, er så redd for å gjøre noe han ikke vil fordi jeg selv har følt så på den måten og tenker at selvom det er en mann er det jo sikkert ting de ikke er komfortable med. Har lyst til å være den som starter ordentlig og alt det der, men jeg vet ikke hvor den grensen går..
TS

Gjest Lille-pus
Skrevet

Tør du å viske i øret hans hva du der og da har aller mest lyst til å gjøre?

- det er ikke umulig at han sier at det bare er å gå igang og gjøre det du tenker på.

Skrevet

Nei, for jeg vet ikke selv hva jeg har aller mest lyst til å gjøre. Har jo aller mest lyst til å gjøre han glad og fornøyd. Hele oppveksten min og tidligere erfaringer har det vært sånn at jeg ikke kan si hva jeg har lyst til å gjøre og må heller rette meg til hva andre vil gjøre og det henger så sterkt enda at jeg vet faktisk ikke hva jeg vil gjøre, heller hvordan jeg kan finne ut av det. Gikk til en sexolog engang for å kanskje få noen tips pga jeg har så mye negativ forklaring men etter å ha gått til henne i over ett år og hun aldri kom til sex tema fordi det var så mye mer under byggende der ga jeg opp det. . Hadde jeg vist hva jeg ville hadde jeg kanskje turt å hviske det. Hva liker dere andre å gjøre for å gjøre han tilfredstilt?
TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...