Gå til innhold

Voksenlivet er kjedelig!


celinus

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt 39, men tror jeg er 25 ennå, og det er det fler som tror.... Har aldri ønsket meg barn, for jeg har mistet 3 søsken, men det gjør jo alle andre selvfølgelig, og jeg skjønner det :) men det er bare så kjedelig for meg. Hvis man skal være sammen med venner må man booke inn en avtale to uker i forveien.... Gikk nedover Karl Johan i dag og fikk lyst til å ta en utepils. Tok opp telefonen for å ringe noen. Men fant raskt ut at jeg faktisk ikke har NOEN å ringe for en spontan pils....

Andre i samme situasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja... Med tanke på at jeg gikk hele barndommen og gleda meg til å bli voksen, så har det ikke levd helt opp til forventningene nei :)

Men man får bare gjøre det beste ut av det :)

Anonymous poster hash: cb8ea...82d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man bare kunne være 16 år for alltid. *sukk :frown:



Anonymous poster hash: 5c507...ce9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Men, hvorfor i alle dager stoppet du da ikke, satte deg ned, tok en utepils og snakket med dem på nabobordet?

Livet blir akkurat så spennede som man selv tør å gjøre det om man ikke må ha med dem som akkurat der og da er i den perioden av livet at deres prioriteringer er annerledes enn dine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde mine beste år i 20-23-årene. Bodde riktignok hjemme fortsatt, men hadde en aktiv og sosial hverdag, med flere venner. Fikk også min første kjæreste på den tida.

Men alder er bare et tall egentlig og sant som det sies, livet er det man gjør det til. Trenger ikke være avhengig av venner hele tiden, man bør gjøre det man har lyst til. Selv om det bare er en utepils i godtværet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det ellers veldig bra i hverdagen og er med venner hele tiden.

Men det er denne spontaniteten jeg savner.

Tenkte tanken på å sette meg ned alene og ta en pils, men jeg er ikke typen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri hatt det bedre enn jeg har det nå. Og tror bare det blir enda bedre i tiden som kommer, alt tyder på det. Føler meg som 25 i hodet, men årstallet sier jeg er 37 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet blir hva man gjør det til 😊 ville bare høre fra andre i samme situasjon 😊 følte meg plutselig så alene.... Men mange har jo ikke venner i det hele tatt, så for all del, jeg klager ikke 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt 39, men tror jeg er 25 ennå, og det er det fler som tror.... Har aldri ønsket meg barn, for jeg har mistet 3 søsken, men det gjør jo alle andre selvfølgelig, og jeg skjønner det :) men det er bare så kjedelig for meg. Hvis man skal være sammen med venner må man booke inn en avtale to uker i forveien.... Gikk nedover Karl Johan i dag og fikk lyst til å ta en utepils. Tok opp telefonen for å ringe noen. Men fant raskt ut at jeg faktisk ikke har NOEN å ringe for en spontan pils....

Andre i samme situasjon?

Det som kanskje er problemet med å bli eldre, en dag våkner man opp og forstår at de rundt deg har laget '' sin '' familie og prioriterer ikke deg lengre.

Glemte å nevne, ja er noen ganger i samme situvasjon

Endret av Dr_love
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som kanskje er problemet med å bli eldre, en dag våkner man opp og forstår at de rundt deg har laget '' sin '' familie og prioriterer ikke deg lengre.

Glemte å nevne, ja er noen ganger i samme situvasjon

helt til de rundt deg blir skilt.

Anonymous poster hash: 865f9...77d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Jeg har blitt 39, men tror jeg er 25 ennå, og det er det fler som tror.... Har aldri ønsket meg barn, for jeg har mistet 3 søsken, men det gjør jo alle andre selvfølgelig, og jeg skjønner det :) men det er bare så kjedelig for meg. Hvis man skal være sammen med venner må man booke inn en avtale to uker i forveien.... Gikk nedover Karl Johan i dag og fikk lyst til å ta en utepils. Tok opp telefonen for å ringe noen. Men fant raskt ut at jeg faktisk ikke har NOEN å ringe for en spontan pils....

Andre i samme situasjon?

Hvorfor kunne du ikke ta den alene? Forstår ikke hvorfor man er svhengig av andre om man virkelig vil være spontan.

Ble spurt om pils i dag jeg også men det passet ikke til tross for at jeg hverken har bare eller type

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest krokodillen

Det som kanskje er problemet med å bli eldre, en dag våkner man opp og forstår at de rundt deg har laget '' sin '' familie og prioriterer ikke deg lengre.

Glemte å nevne, ja er noen ganger i samme situvasjon

Virkelige venner prioriterer også gode vennskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er som deg TS. Heldigvis har jeg vennner i samme situasjon. Jeg lider av Peter Pan-syndrom eller noe sånt. Klarer ikke å forplikte meg til noe, men vil bare være ute og leke og ha det gøy. Og har ingen dårlig samvittighet for det ;)



Anonymous poster hash: ce8dd...9c1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg forsåvidt igjen i det, men er vel blitt vant med det. Er vel ikke mer moro enn den en lager selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...