Gå til innhold

Juge på alder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har runda 35 år nå, men er ganske umoden for alderen.

Så jeg passer på mange måter best med damer rundt 20-25. Men problemet på møteplassen.no er jo at jeg må oppgi alder! Gjør det noe om jeg juger? Og oppgir at jeg er 27 år?

Anonymous poster hash: 1f7a9...6ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjør ikke noe for min del. Men for damene du eventuelt møter, vil jeg anta det gjør noe.



Anonymous poster hash: e9144...e2f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt kjipt om du finner en fyr på 28, dere er sammen i 5 år og vil så ha barn, og så må du fortelle at DET er det ingen mulighet for fordi du er for gammal.

EDIT: trodde du var kvinne. Hvorfor skulle du juge? Mange jenter vil ha eldre menn.

Endret av Chanchan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 er ikke gammelt, og det er nok av kvinner som er interessert i eldre menn.

Jeg synes generelt det er en uting å lyve om alder. De fleste menn ville nok blitt noe sure om en kvinne utga seg for langt yngre.

Jeg traff en fyr over nettet en gang som hadde skrevet 38 på profilen (jeg er 24, var 23 da). Viste seg at han var 45. Han var i råbra form og holdt seg godt så han kunne nok ha passert for yngre. Men det var noe avtennende med hele greia - at han ikke var komfortabel i egen alder.



Anonymous poster hash: 08732...8cb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Ikke lyv om alder. Ønsker du deg et seriøst forhold, er løgn en dårlig start.

Selv om det bare er tilfeldige forbindelser du ønsker, er det dårlig gjort overfor andre. Og det hjelper nok neppe på selvrespekten din heller. Selv om du kanskje ikke vil innrømme det, er det noe ganske taper-aktig over å lyve på alder for å få sjans på yngre damer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Henger meg på de andre.. ikke lyv! Jeg hadde noe på gang en gang for mange år siden som jeg traff på nett (dette var i internett datingens start). Han hadde skrevet at han var 24 (jeg var 17), det viste seg at han var 33 :hakeslepp: Da kuttet jeg kontakten for å si det sånn...



Anonymous poster hash: 025f4...797
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lyg. Tenk om du treffer noen du virkelig liker, og så finner hun ut at du har vært uærlig om noe sånt?

Det er jo relativt enkelt å søke opp fødselsår i skattelistene,så sannsynligheten for å bli avslørt er stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om flere menn på sukker og tinder som har trukket fra 8-12 år på alderen sin.

Fra 50+ til 40...

Endret av Talyset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

en lyver ikke, punktum.

Folk juger om det meste på møteplassen uansett :)

Anonymous poster hash: 1f7a9...6ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har runda 35 år nå, men er ganske umoden for alderen.

Så jeg passer på mange måter best med damer rundt 20-25. Men problemet på møteplassen.no er jo at jeg må oppgi alder! Gjør det noe om jeg juger? Og oppgir at jeg er 27 år?

Anonymous poster hash: 1f7a9...6ff

Vel, og hva tror du vil skje når de her damerne oppdager at du er gammel nok til å være faren deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vitsen med å lyve? Sannheten kommer jo alltid for en dag likevel. Når du finner på å lyve om alder, så ville jeg lurt på hva annet du hadde løyet om også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker som så: Om du skal være med på en nettside, for å treffe en potesiel partner. Om da det første du gjør ovenfor denne personen er å lyve om din egen alder - hva mer kan du finne på å lyve om etter hvert?

Jeg for min del setter pris på å bli kjent med mennesker som er ærlige. Hadde ikke orket å snakke mer med deg om du løy om hvor gammel du var.

Endret av MS.MR
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...