Hunmedham Skrevet 27. august 2014 #1 Skrevet 27. august 2014 Jeg skal være med og arrangere julebord for jobben. Det er i Oslo. Folk forventer tradisjonell julebuffet. Er det noen som har tips om steder der det kan bestilles? Vi var på Hotell Opera i fjor. Litt slitsomt. For trangt og mange mennesker. Ikke alle hotellene har julebuffet. Noen som har gode erfaringer?
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #2 Skrevet 27. august 2014 Mamma og pappa har god erfaring på lompa. Anonymous poster hash: 653de...7c7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå