AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #1 Skrevet 26. august 2014 Hei, jeg har hatt en rift "der nede" i over ett år nå som aaaldri vil gro! Den ligger mellom klitoris og den ene ytre kjønnsleppen, og ser ut som er kloremerke(noe det i grunn er). Dette får jeg i ny og ned når det plutselig begynner å klø på akkurat dette området. Dette kan være med flere ukers mellomrom, men det klør alltid på akkurat det samme lille området hver gang. Selv om det har fått vært i fred veldig lenge og jeg har latt være å klødd de gangene det har vært værst, er det fortsatt der! Det vises som en liten svak strek, og klør hvis jeg kommer borti! Det jeg ikke skjønner er hvorfor det plutselig begynner å klø så intenst, og hvorfor jeg alltid har dette kloremerket selv om det har vært i fred lenge nok til å egentlig ha grodd! Jeg lurer også på om det er en salve som kan hjelpe mot både kløinga og få det til og gro! Blir glad for svar! Holder på klø ihjel i skrivende stund :sAnonymous poster hash: 662a6...f33
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #2 Skrevet 26. august 2014 Jeg ville forsøkt en soppkur, med stikkpille og krem. Canesten eller noe liknede. Jeg får en sånn rift av sopp i alle fall. Hadde den også et års tid før jeg fikk det diagnostisert. Sopp kan gi sprekker.Anonymous poster hash: d9c04...991
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #3 Skrevet 26. august 2014 Og sopp klør, så det kan jo tyde på at det er sopp.Anonymous poster hash: d9c04...991
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #4 Skrevet 26. august 2014 Når du har gått med dette så lenge, av og på, så er det på tide å få en lege til å se på dette. Nestill time hos fastlegen!Anonymous poster hash: 3cf30...7d4 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #5 Skrevet 27. august 2014 Sopp er det nok ikke! Har denne perioden gått på 3 canesten kurer, og tatt 6 diflucan tabletter.. Så det er nok noe annet.. -ts Anonymous poster hash: 7e93f...ac5
Guadaloupe Skrevet 27. august 2014 #6 Skrevet 27. august 2014 Har du prøvd soppkuren Pevaryl? Canesten har aldri funket på meg, derimot gjort det verre.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #7 Skrevet 27. august 2014 Har du prøvd soppkuren Pevaryl? Canesten har aldri funket på meg, derimot gjort det verre. Pevaryl har jeg også brukt ja Anonymous poster hash: 7e93f...ac5
Guadaloupe Skrevet 27. august 2014 #8 Skrevet 27. august 2014 Pevaryl har jeg også brukt ja Anonymous poster hash: 7e93f...ac5 Har du vært hos lege eller gynekolog?
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #9 Skrevet 27. august 2014 Dette kan være både bakterier og virus, for å finne ut hva det er er det nødvendig at legen sender inn en prøve av dette og får det undersøkt. For å få en passende medisin er det nødvendig å vite hva som skal behandles. Så jeg gjentar, kom deg til lege.Anonymous poster hash: 3cf30...7d4
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #10 Skrevet 27. august 2014 jeg har vært hos lege flere ganger pga smerter under samleie, riften der oppe har de aldri nevnt. Men kan høre etter neste gang jeg skal til legen. Anonymous poster hash: 7e93f...ac5
PinkAnarchy Skrevet 25. september 2014 #11 Skrevet 25. september 2014 Jeg har slitt med rifter ett par dager nå, jeg skal helt ærlig si at jeg ikke har noe lyst til å gå til gyneokolg. men prøver å fikse det selv og så kom jeg over Woulgan Biogel som skal kurere sår som er umulige å få til å gro. Det koster riktig nok 350- 400 kr men jeg tror virkelig den er bra og det står den skal funke på sår og rifter også! Du bestiller den her: http://biotec.no/beta-glucans/woulgan-biogel-no/ Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #12 Skrevet 25. september 2014 Sopp er det nok ikke! Har denne perioden gått på 3 canesten kurer, og tatt 6 diflucan tabletter.. Så det er nok noe annet.. -tsAnonymous poster hash: 7e93f...ac5 Kan være kronisk soppinfeksjon.Anonymous poster hash: 03429...433
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå