AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #1 Del Skrevet 26. august 2014 og en du garantert ikke hadde kommet overens med. Ut i fra bildet de fremstiller av seg selv på bloggen. Venn: Mamma Westerheim Uvenn: Kristina Andersen Anonymous poster hash: abb00...a48 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #2 Del Skrevet 26. august 2014 Venn: Hedda Ingeborgvik. (hedda.blogg.no) Uvenn: Tja... Tcmn. (tcmn.blogg.no) Anonymous poster hash: b1a55...150 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #3 Del Skrevet 26. august 2014 Venn: Anette Haga. Vet ikke om vi hadde hatt så mye til felles, men hun virker som en grei jente. Ikke kommet overens med: Rannveig Heitmann... Anonymous poster hash: 00461...2b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 26. august 2014 #4 Del Skrevet 26. august 2014 Venn : Mamma til Michelle, rett og slett fordi hun virker som en ok jente som står inne for valgene sine + at hun har en datter på lillegutt sin alder, alltid kjekt med nye lekeplassvenner Uvenn: Kommer nå overens med de fleste jeg da, men Rannveig Heitmann og jeg lever nok i hver vår verden. Vi hadde nok ikke vært uvenner men vi har ingenting til felles iallfall.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #5 Del Skrevet 26. august 2014 YES: Charlott Pettersen (http://www.mamma.no/charlottpettersen) NOT: Lene Orvik Anonymous poster hash: 35d2e...d7c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leintle Skrevet 26. august 2014 #6 Del Skrevet 26. august 2014 Venn: NetteNestea, fashionjunkiie, Ulrikke Lund Uvenn: Fotballfrue, Lene Orvik, Kristiana Andersen og Rannveig Heitmann 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #7 Del Skrevet 26. august 2014 Venn: Hedda Ingeborgvik Uvenn: Ida Wulff, Kristina Andersen, Annais, Fotballfrue Anonymous poster hash: 17152...aeb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #8 Del Skrevet 26. august 2014 Venn: Kristina Andersen, Ida Wulf, Eirin Kristiansen, Voe. Ikke: Sophie Elise, Rannveig, Marthe Borge.Anonymous poster hash: 4a36c...729 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 26. august 2014 #9 Del Skrevet 26. august 2014 Venn: Nettenestea Uvenn: Mammatilmichelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BritneyBitch Skrevet 26. august 2014 #10 Del Skrevet 26. august 2014 Venn: Komikerfrue Uvenn: Kristina Andersen (hvis jeg bare kan nevne en) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blablaa Skrevet 26. august 2014 #11 Del Skrevet 26. august 2014 Venn: Kristina Andersen, Ida Wulf, Eirin Kristiansen, Voe. Ikke: Sophie Elise, Rannveig, Marthe Borge.Anonymous poster hash: 4a36c...729 Hvorfor ikke Marthe? Venn: Hedda, fordi hun virker utrolig grei og jordnær Ikke: Rannveig.. Er ikke helt min type, og ser ikke ut til å være helt tilstede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _LilleMy Skrevet 26. august 2014 #12 Del Skrevet 26. august 2014 Venn: Hedda Ingeborgvik, Eirin Kristiansen, Annette Haga Uvenn: Rannveig Heitmann, Kristina Andersen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #13 Del Skrevet 26. august 2014 Venn: Emilie Nereng (voe.blogg.no) på samme alder som meg og virker rett og slett som en herlig jente tvers gjennom! Har veldig mye til felles også Uvenn: fotballfrue.. Føler hun kun er ute etter å kverulere og fremstå som bedre enn alle andre.. Anonymous poster hash: 4799c...27c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #14 Del Skrevet 26. august 2014 Blablaa: Marthe Borge fordi jeg får et inntrykk av at hun er "falsk". Vet ikke, er bare noe med henne som gir meg den følelsen.Anonymous poster hash: 4a36c...729 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #15 Del Skrevet 26. august 2014 venn: styleconnection mammatilmichelle uvenn: FF Kristina andersen Rannveig Anonymous poster hash: 64c5d...ab5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #16 Del Skrevet 26. august 2014 Venn: Hedda Uvenn: Rannveig Heitmann, TCMN. Til dere som skriver Lene orvik som "uvenn", hvorfor henne? Trodde de fleste synes hun er snill og søt? Anonymous poster hash: 46f5c...11d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #17 Del Skrevet 27. august 2014 Venn: Lene Orvik fordi hun virker så snill og Eirin Kristiansen fordi hun virker snill og er litt forsiktig/innadvendt, men på en bra måte. Og Sophie Elise faktisk fordi jeg digger meningene hennes, og jeg kunne sagt i fra til henne når hun framstår dobbeltmoralsk, haha! Uvenn: Synes egentlig det var litt vanskelig, men jeg hadde kanskje irritert meg litt over FF om hun var i min omgangskrets Anonymous poster hash: c272a...7b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tofu Skrevet 27. august 2014 #18 Del Skrevet 27. august 2014 venn: Voe uvenn: tcmn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #19 Del Skrevet 27. august 2014 Venn: Hanneli, kanskje Annette Haga. Uvenn: De fleste som er nevnt her, ut fra inntrykk av bloggene. Vil selvsagt revurdere dersom disse gir et galt bilde av deres personlighet. Anonymous poster hash: c369b...def Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #20 Del Skrevet 27. august 2014 Venn: Hedda Uvenn: Rannveig Heitmann, TCMN. Til dere som skriver Lene orvik som "uvenn", hvorfor henne? Trodde de fleste synes hun er snill og søt? Anonymous poster hash: 46f5c...11d Søt som Aspartam i så fall. Synes hun var ok før men nå er det bare det samme igjen og igjen. Hun er blitt ei Barbiedukke. Anonymous poster hash: 35d2e...d7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg