AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #1 Skrevet 26. august 2014 Jeg er en mann på 35 og har en bror som er 5 år yngre, han har alltid hvert den som har klart og omvendt min mors meninger om ting han ville ha da han var ung, i voksen alder har dette gjenspeilet seg, mine råd er ikke gode nok og hun må alltid spørre han om mine råd er gode, han er en av de som har hvert heldig med både utdanning og jobb jobber i oljesektoren og tjener penger å har masse fri, dette resulterer han kan gjøre alt de ber han om, jeg er bare en vanlig arbeider på land å lever fra hånd til munn, har hatt 2 uker sommer ferie og de gikk med til vedlikehold av hus og hjem, hun favoriserer han noe vanvittig pga alt han gjør er så bra osv. Han har bodd gratis i ca 10 år i min avdøde mormors hus, å har pusset opp dette, min mor snakker høyt om hvordan arven kommer til å bli fordelt, han kommer til å få mormors gamle hus og min mors hus kommer til å bli delt på oss 2, han har i tillegg sitt eget hus med strandlinje å full pakke, flere båter, biler, mc osv alt er så stas med min bror syns min mor ( fordi han har fått det til ) ,jeg begynte tidlig å jobbe men har en helt vanlig håndverker stilling, prøvde å ta dette opp med min mor, at jeg følte meg som familiens svarte får, dette resulterte i at jeg ble skjelt ut etc osv og min bror kuttet kontakt med meg i 1,5 år ( han hadde blitt underrettet av min mor, og tok naturlig vis hennes side, vil ikke bringe dette på banen igjen men jeg ser jo hvordan ting er, noen som har hvert borti lignende tilfellerAnonymous poster hash: 72068...1da
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #2 Skrevet 26. august 2014 Jeg tror det er slik at så lenge moren din lever, kan hun gjøre med pengene og verdiene sine som hun vil. Men når hun dør, så gjelder Arveloven, og da går vel halparten til dere hver, så sant hun ikke har gitt store gaver til din bror. Men jeg er ingen advokat, så det er mulig jeg har misforstått noe.Anonymous poster hash: 8dab1...740
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå