Lil'sis Skrevet 20. november 2002 Forfatter #81 Del Skrevet 20. november 2002 Ikke så mye som hender for tida. Bortsett fra at jeg har kjøpt ny bil!!!!!! Hurrah! Kommer ikke til å savne det gamle brummet mitt! Dvs, bilen kommer senere i kveld, og jeg er å surfer litt her, og skriver litt der, kun for å korte ned ventetiden litt. Er som en unge på julaften, jeg nå! I magen er det fullt liv. I går så jeg at føttene sparket mot mageskinnet. Tror det begynner å gå opp for minstemann at mamma har baby i magen nå, han har også fått kjenne på sparkene. Men han har også baby i magen, så han vet vel hvordan det er... Skal ikke på ny kontroll før 29.nov så har ellers ikke noe nytt å komme med. Har det stort sett helt fint. Men har bekkenplager og halsbrann/sure oppstøt. Overlever vel det også, skulle jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lil'sis Skrevet 5. desember 2002 Forfatter #82 Del Skrevet 5. desember 2002 Lenge siden sist nå, jah... :oops: Vel, magen er blitt stor og fin :D , det sparker livlig der inne, og det kunne vært bare lykken! ---MEN... Jeg har tegn på begynnende preeklampsi... Så jeg stresser ned så godt det lar seg gjøre. Kan ikke skuffe ungene med å ikke bake noe til jul, så jeg sitter og prøver å kose meg med baksten. Det funker bra inntil minstemann får det for seg at han trenger mere mel enn det som er på bordet, og bestemmer seg for å ta saken i egne hender... Dvs. melposen. Så om det ikke er sne ute, så kan vi iallefall skryte av hvit jul inne! Har fortsatt ikke sett snurten av noen JM her, og blir mer og mer misfornøyd med denne legen. Han har enda ikke lyttet etter hjertelyden på fosteret, og det synes jeg er veldig rart. Er 6 mndr på vei nå, og nå burde han vel klare å høre fosterlyden. I alle fall burde han lyttet om barnet har det bra, siden jeg viser tegn til svangerskapsforgiftning. Går oftere til kontroll nå, og får blodtrykket målt veldig ofte. Dette er jammen skummelt, synes jeg... Merker at jeg er veldig sentimental, og det skal veldig lite til før jeg begynner å stortute. :oops: Det kommer vel (i tillegg til hormonene) av at jeg er engstelig for å utvikle preeklampsi. Men har stort sett godt humør, og prøver å fokusere på det positive. Men legen skremte meg veldig da han forkynte at "Jaja, ungen har nå en sjanse til å overleve om den må hentes ut nå!!!" Kan love dere at det gikk kalde gys ned etter ryggen da han sa det så hardt og brutalt! Er bare glad for hver dag som går nå egentlig! Håper at jeg klarer å styre unna sv.sk.forgiftn.!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cobra Skrevet 25. desember 2002 #83 Del Skrevet 25. desember 2002 Ønsker dere en god jul og et riktig godt nytt år. Julehilsen fra Cobra 33+3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lil'sis Skrevet 6. januar 2003 Forfatter #84 Del Skrevet 6. januar 2003 Uuuupzzzz... :oops: En måned siden sist jeg har skrevet noe... :oops: Ikke så mye forskjell da, bare at magen har blitt mye større!!! Har fortsatt høyt blodtrykk, og tar ting med ro. Prøver iallefall. :blunke: Plages også med ødemer, og sitter med føttene høyt hevet. Ikke akkurat så høvelig når man skal presse seg ned i kontorstolen og taste noen ord. Bubla i magen er MEGET aktiv og det buler både her og der titt og ofte. :D Men det er bare koselig. Ikke så veldig gøy når h*n tar spenntak i ribbeina mine og skyver seg hardt og brutalt ned i en halvfull blære... :o ...lar den aldri bli full mer, da kan det fort skje en ulykke... Fortsatt ingen JM i sikte... Legen har i det minste begynt å lytte etter fosterlyden nå da. Men jeg måtte komme i uke 28 før han i det hele tatt lyttet. Da var den på 142. Skal nå igjen på kontroll på onsdag, kanskje jeg legger inn rapport da... Om jeg finner tid. Alt er et kaos for tiden. Spesielt nå som jeg har sofapåbud! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå