Gå til innhold

så utrolig ulykkelig forelska


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er så forelska i en mann jeg ikke kan få fordi han har egen kone og familie. Han har alltid vært hyggelig og det var en gang jeg traff han på byen, han var sørpings pg jeg var litt godt brisen selv. Han sa jeg var pen og kysset meg og vi danset og drakk sammen den kvelden og fikk en god tone. Etter dette traff jeg han en gang da han skulle hente en kompis hos meg, da smilte han litt lurt men jeg sittet jo her å håper på flyvende griser omtrent.

Jeg vil sååååå gjerne ha han men så er han gift med barn da :(

Hvordan kommer jeg over han?

Fler som er ulykkelig forelska?

Anonymous poster hash: e09a3...061

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært i dine sko - gift og barn han og. Var veldig vanskelig å komme ut av, men akk så deilig!

Lykke til - jeg skjønner det er tøft!



Anonymous poster hash: 534b1...157
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Men han her har verken barn eller er gift. Han vil bare ikke ha meg, virker det som :(

Anonymous poster hash: 7f92f...02b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i dine sko jeg også. Vi møttes regelmessig en stund, vi satt å snakket i mange timer hver gang, bare en gang rotet vi litt. Vi hadde så god kjemi. Jeg kan love deg at jeg lengtet etter ham hver dag, men det var utrolig godt når alt det styret var over. Selv om jeg savner de lange gode samtalene fremdeles.

Mitt råd er å ta tiden til hjelp. Fyll hodet ditt med andre tanker enn ham. Hold deg opptatt med ting som gjør deg glad, det tar nok litt tid før du kommer deg over ham, men det vil bli bedre. :)

Endret av Kaizerr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...