Gå til innhold

Hva burde jeg ta med til USA?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Drar til USA på fredag, og skal være der i tre uker. Har ikke startet pakkinga enda, Hehe.. Er det noe som er viktig å ta med i bagasjen? Hva ville du tatt med?

Anonymous poster hash: 5a2e6...659

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor i USA skal du? Stort sett ville jeg tatt med en tom koffert, og bare noen få plagg. Du skal vel shoppe litt?

Skrevet

For meg er det viktig å ta med meg kamera, mobil, ladere, adapter til ladere, pass, visakort, ipod med masse musikk til flyturen, pocketbøker (siden de er lette), ipad til å klikke på nettet evnt bestille billetter til diverse ting i ferien, undertøy (siden jeg ikke liker å bruke nytt undertøy uten å vaske dette først), sokker, halsbranntabletter (må ha noen spesielle) og nesespray (orker ikke å lete etter dette dersom jeg plutselig blir tett i nesa), solbriller, bagasjevekt, veske som brukes på dagtid og har plass til alt jeg trenger samt en ytterjakke som er både vanntett og vindtett (har vært i USA flere ganger høst/vinter). Dette er de viktige tingene for meg, resten kan jeg kjøpe dersom behov.

I tillegg pakker jeg med meg akkurat passe med klær og har mye plass i kofferten til shopping. Nå fikk jeg lyst til å reise til USA ja.

Anonymous poster hash: 24f25...d3b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...