Gå til innhold

Hull i sokken


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har hull i en sokk. Skal jeg kaste den? :klø:

du veit jo at sokker kan brukes til kluter, så sparer du litt penger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter

Jo. Klart. en av klutene våre gikk jo nettopp i oppløsning, så da er det kanskje greit å bruke sokkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo. Klart. en av klutene våre gikk jo nettopp i oppløsning' date=' så da er det kanskje greit å bruke sokkene.[/quote']

jeg veit...hvis ikke kan du tre sokken over huet neste gang du skal ta ut penger i banken for å slippe å trekke kølapp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter

Tror det var jeg som ville blitt mest skremt om jeg plutslig sto i banke med en sokk på hue. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow
Tror det var jeg som ville blitt mest skremt om jeg plutslig sto i banke med en sokk på hue. :roll:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det var jeg som ville blitt mest skremt om jeg plutslig sto i banke med en sokk på hue. :roll:

Tro meg du slipper å stå i kø.... en gang gikk jeg inn på posten med mopedhjelm fordi jeg ikke gadd ta den av..og gjett om jeg fikk service...

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter

Har du prøvd å gå på krykker? Da skal folk hjelpe deg noe så til de grader. Kom på bussen en gang. Fint at folk lar meg sitte slvfølgelig, men husker en gang en dame som spurte om jeg trengte å sitte ved vinduet. :roll: For det har mye å si for beina mine... :klø: Kanskje jeg skal tre sokken utapå krykken så får jeg masse ekstraservice?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare du går med en spaserstokk begynner folk i butikken å dulle beibyspråk med deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter

Greit at jeg får sitte når jeg trenger det, men folk trenger ikke å tilby meg å betale for maten min heller :roll: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk synes synd på deg vet du....så er det det lille stikket av dårlig samvittighet som heter "glad det ikke er meg" som gjør at folk flest blir veeeldig hyggelig og gaaanske sympatiske når det kommer til handicap....

folks påklistra smil er evigvarende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter

Ja, folk skal hjelpe til der jeg ikke trneger hjelp. Likevel bygge buttikker med trapper både inn til butikken og inni :o butikken. Men nå har denne tråden utvikla seg til å bli en tråd om mine sokker til behandling av handicappede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lompa

Bruk den når du er handikappet og, så det ser ut som du er både handikappet og fattig, så får du ekstraservice...(eeehhh, nei det er kanskje fortsatt Shell det?)

Ikke ta meg seriøst, jeg er i skikkelig bøllehumør i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hørt noe om at de sydde igjen hullet i gode, gamle dager, i stedet for å kaste sokkene. Å stoppe sokker heter det, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vil tro det kommer av å stoppe hullet i å utvikle seg?? Så det ikke tar helt av og det ikke lenger er noen sokk, men bare hull, liksom. Det ville jo vært skikkelig skummelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Optimist,om du ikke har kastet sokken til nå så gjør det! Det koster ikke mye med nye :)

Om økonomien er skrall skal du få nye sokker av meg når jeg kommer sørover... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter

Lover du? Jeg er fryktelig til å ha hullete sokker. En gang ønsket jeg meg derfor ny sokker til jul. Tror jeg fikk 10 par :o . He-he! Jeg har jo hele sokker også, og nye koster ikke mye. Det er bare ås irriterende når jeg må kaste sokker jeg liker bare på grunn av et lite hull. Nå er det heldigvis så fint være at jeg ikke trenger sokker i det hele tatt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...