Gå til innhold

Spennende ideer fra Regal bolleblanding

Fremhevede innlegg

Gjest Wei Wei
Skrevet

Har en pakke Regal melblanding til boller, men er det noe mer spennende man kan lage av denne? Det eneste jeg fant på nettet var å bruke vaniljekrem på toppen. Har dere flere forslag?

Videoannonse
Annonse
Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg kjenner ikke blandingen, men jeg vil tro den gir helt vanlig bolledeig, og da kan du lage prinsesskake, klippekrans, skillingsboller/'kanel i svingene', skolebrød, kringle med fyll og ellers alt annet som tar utgangspunkt i en bolledeig.

Kan tilsette sjokoladebiter i deigen og lage sjokoladeboller (jeg har ikke prøvd det fordi det er ikke min favoritt).

• Liker 1
Skrevet

Eplesnurrer, dvs i stedet for eller i tillegg til sukker og kanel har du på små eplebiter. Særlig norske, syrlige epler er veldig godt til dette.

Anonymous poster hash: 41228...38e
Skrevet

Kjøp en pose med tvist,og legg en bit inni hver bolle.Det blir en liten overaskelse i hver bolle,og det smaker himmelsk.Min erfaring er at alle kan brukes bortsett fra daim,lakris,den firkanta med nøtt inni og den veldig harde karamellen med mørk sjokolade

Anonymous poster hash: 0557b...d9d
Skrevet

Du kan jo fylle bollene med akkurat hva du vil:) vaniljekrem inni og ett tjukt lag sjokolade på toppen er min favoritt😍

Skrevet

Fyll bollene med bringebærsyltetøy eller vaniljekrem. Veeldig godt! :)

Anonymous poster hash: 5df66...a42

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...