Gjest Wei Wei Skrevet 26. august 2014 #1 Skrevet 26. august 2014 Har en pakke Regal melblanding til boller, men er det noe mer spennende man kan lage av denne? Det eneste jeg fant på nettet var å bruke vaniljekrem på toppen. Har dere flere forslag?
Gjest Lille-pus Skrevet 26. august 2014 #2 Skrevet 26. august 2014 Jeg kjenner ikke blandingen, men jeg vil tro den gir helt vanlig bolledeig, og da kan du lage prinsesskake, klippekrans, skillingsboller/'kanel i svingene', skolebrød, kringle med fyll og ellers alt annet som tar utgangspunkt i en bolledeig. Kan tilsette sjokoladebiter i deigen og lage sjokoladeboller (jeg har ikke prøvd det fordi det er ikke min favoritt). 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #3 Skrevet 26. august 2014 Eplesnurrer, dvs i stedet for eller i tillegg til sukker og kanel har du på små eplebiter. Særlig norske, syrlige epler er veldig godt til dette. Anonymous poster hash: 41228...38e
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #4 Skrevet 26. august 2014 Kjøp en pose med tvist,og legg en bit inni hver bolle.Det blir en liten overaskelse i hver bolle,og det smaker himmelsk.Min erfaring er at alle kan brukes bortsett fra daim,lakris,den firkanta med nøtt inni og den veldig harde karamellen med mørk sjokolade Anonymous poster hash: 0557b...d9d
Gjest Ennasus Skrevet 26. august 2014 #5 Skrevet 26. august 2014 http://www.godt.no/#!/artikkel/20351712/morsomme-paaskeboller-med-usynlig-fyll
grrwaffmjau Skrevet 26. august 2014 #6 Skrevet 26. august 2014 Du kan jo fylle bollene med akkurat hva du vil:) vaniljekrem inni og ett tjukt lag sjokolade på toppen er min favoritt😍
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #7 Skrevet 26. august 2014 Fyll bollene med bringebærsyltetøy eller vaniljekrem. Veeldig godt! Anonymous poster hash: 5df66...a42
Gjest Ennasus Skrevet 26. august 2014 #8 Skrevet 26. august 2014 Du kan jo lage snurrer med div. Fyll. Eks. Nougat, sjokolade, kanelfyll, cappuchino-fyll, nøtter, bær.. Skjell ut denne linken: http://www.detsoteliv.no/recipes/20
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå