Gå til innhold

Ut av skapet?


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Er det nokon som veit at du er på KG?

Syns det er litt flaut eg, vil liksom ikkje at nokon eg kjenner skal følge etter meg her inne... Bortsett frå kjærasten min, er det ingen som veit kva eg driv på med på nettet...

Har eit par venninner som er mektig imponert over all informasjonen eg "kjem over" på nettet, for ikkje å snakka om kor flink eg er til å "finne" svar på ting vi lurer på. "Berre vent litt, skal berre spørre - eeeh, eg meiner søke, på nettet!" :ler:

.....Men loggen min får dei aldri......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fighter

Før var ikke dette noe jeg snakket veldig høyt om, men nå gjør jeg det gjerne. DSet er jo så masse koselige folk her og noen kjenner jeg også irl. Ingenting å skamme seg over. :fy: Det er de som ikke er her som går glipp av noe, ikke jeg som gjør noe dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

De fleste vet vel at jeg er på ett forum, men ikke hvilket.. Jeg er såppas åpen om meg selv her inne og sier ting jeg kanskje ikke ville satt meg ned å fortalt venna mine.. Ikke det at det er noe krise om de finner det ut, men dette er liksom mitt syte/skule sted :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nevnt det litt her og der, men snakker ikke så mye om det. Blir ofte sånne --- øh.. funnet på nettet.. greier med meg også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen venninner, de holder lite eller ikkeno på med data, så om jeg sier kg eller andre forum så ser de rart på meg og lurer på hva det er for noe rart :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Jeg vil liksom holde KG for meg selv, men det bli vanskelig når KG-venner eterhvert har blitt RL-venner. For når jeg introduserer KG vennene for mine "ordentlige" venner, blir det ofte spørsmål om hvor jeg har møtt den og den. Og siden jeg ikke vil lyve, men samtidig vil beholde KG for meg selv, kan det bli litt kjipt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg holder KG for meg selv, men de fleste vet at jeg er på et eller annet forum. er greit å ha et "fristed".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste av mine venninner kan ikke engang slå på en PC, så det problemet behøver jeg ikke og ta stilling til...

Men jeg har aldri lagt skjul på at jeg er på KG :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min vet det, foreldrene mine vet det og et par venninner vet det, ser ingen grunn til å holde det skjult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...