Gå til innhold

Trenger kjolehjelp...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er jeg helt uenig i! Rød kjole er kjempeflott!

Selv om vi ikke er eing i alt lunacia, så er vi i alle fall enig at rød kjole er lekkert!!! Og at spesielle kjoler i bryllup gå rhelt greit ;)

Men jeg vet fortsatt ikke...

Klarer ikke bestemme meg...

:roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes snittet på den første røde kjolen passet deg utrolig bra. Fargene på den som var noe blått i synes jeg ikke ble pent til deg i det hele tatt. Hvis du vil ha en lys kjole ville jeg nok prøvd en i samme snitt som den første røde med litt gyldne farger. Lykke til!

Skrevet
Jeg syntes du så skikkelig lekker ut i den røde (men så har jeg også en forkjærlighet for kjoler som er litt annerledes). Tror også du ville ha blitt fin i "Rød nr 2' date=' Maggie Sottero, Temara".[/quote']

Enig med lunacia!

Den var nyyydelig og så ut som den passet kroppsfasongen din kjempebra! Riktig lekker var den :D

Skjønner at det er litt vanskelig å bestemme seg.

Lykke til : - )

Skrevet

Synes du var kjempefin på alle jeg, men synes nok du kler best stroppeløst. Og synes også snittet på den røde kjolen kler deg veldig godt. :tommelsmil:

Personlig er jeg "forelsket" i MS sin Evangelina. Den kan du jo få i Ivory med gullnyanser i "glitteret", det tror jeg ville kledd hårfargen din knallbra :-)

(98% sikkert at jeg går for den hvite/sølv versjonen av den selv, må bare finne en plass de har den så jeg kan få prøve, så du må hinte hvis du finner den noen plass :wink: )

Lykke til med kjolevalget :-)

Skrevet

Helt definitivt vil gullkjolen passe best til Nordlandsbunad

Skrevet
Helt definitivt vil gullkjolen passe best til Nordlandsbunad

Bare lurt på: Hvorfor det? Pga. fargen eller pga. halternecken (som ikke passet så godt til henne)?

:)

Skrevet

Bare lurt på: Hvorfor det? Pga. fargen eller pga. halternecken (som ikke passet så godt til henne)?

Det er nok fargen hun sikter til. Og det kan jeg være enig i. Men jeg er ikke enig i at halternecken er penest.

Syntes fasongen på kjole nr. 1 var meget pen til deg. En slik kjole i beige/gold kunne jo vært noe?

Syntes også den røde Maggie Sottero kjolen var pen. Denne i gull f.eks?

Skrevet

Pga av fargen, ja. Men jeg er enig i at den andre typen utrigning passet henne bedre. Så kanskje en gullkjole med den andre utrigningen hadde vært best.

Skrevet

Så moro at dere faktisk bryr dere!!

Jeg tror jeg heller mot å kjøpe Courtney i light gold. Noen som har sett noen av MS sine kjoler i denne fargen? Er den veldig gold, eller bar litt gylden. Synes uansett at Courtney er den aller fineste kjolen. TRor jeg...

Det hjelper masse det dere sier her inne. Nå skal jeg ut på belle amie og få prøve både den røde til MS, Temara og Courtney igjen. Så får vi se hva forlover og storesøster sier til dem. Jeg likte de i alle fall utrolig godt. Og det er nok de som passer i prisen også...

Skrevet

Courtney er jo nydelig da.........

Si i fra hva det blir til da :-)

Skrevet

du har vel kanskje vært i butikker og prøvd.. der får du jo mye tips og hjelp! Tror du merker når du har på deg drømmekjolen - du vil bare føle deg som ei prinsesse.. Fan min ganske kjapt - men den var mile vis forskjellig fra alle de jeg har sett på og drømt om..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...