Gå til innhold

Vinterjakke til 15 åringen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er det som gjelder på vinterjakkefronten i år? Er det fortsatt Canada Goose og Parajumper. Min 15-årige datter trenger ny vinterjakke og vi bor i Oslo.



Anonymous poster hash: 430af...cf0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke bare spørre dattera di?



Anonymous poster hash: 6d5f5...d79
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Artistina

Når det gjelder en 15-åring så tror jeg nok jeg ville latt henne avgjøre hva slags type jakke som gjelder nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her: Selvfølgelig får hun bestemme selv. Hun har spurt meg om hjelp og jeg hjelper henne. Hun er veldig usikker på hva hun vil ha derfor spør jeg dere om dere vet hva som gjelder i år.



Anonymous poster hash: 430af...cf0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her: Selvfølgelig får hun bestemme selv. Hun har spurt meg om hjelp og jeg hjelper henne. Hun er veldig usikker på hva hun vil ha derfor spør jeg dere om dere vet hva som gjelder i år. Anonymous poster hash: 430af...cf0

Det spiller vel egentlig ingen rolle hva som gjelder i år!

Det som er viktig er jo hva hun trenger og har lyst på.

Anonymous poster hash: fe129...756

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år er kåper veldig på moten.



Anonymous poster hash: 73b6b...092
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, jeg personlig liker kåper. Men det er jo bare min personlige mening, og jeg visste ikke engang at kåper er på moten før AB over meg skrev det.

Å skulle ta en avgjørelse basert på hva som er in i år er et ganske tynt grunnlag mener jeg. Kan dere ikke bare ta en tur i butikker og vindusshoppe litt? Kanhende drømmejakka dukker opp, tilogmed i en farge eller et snitt hun i utgangspunktet ikke var på leting etter?



Anonymous poster hash: 6d5f5...d79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år er kåper veldig på moten. Anonymous poster hash: 73b6b...092

Kanskje ikke for en 15-åring som forhåpentligvis er litt i aktivitet. :)

Anonymous poster hash: fe129...756

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo dyrere, jo kulere. Canada Goose er ikke så kult lenger. Vinteruniformen her i byen er Parajumper eller Woolrich :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har inntrykk av at Fjällreven Teddy Greenland jakkene/parkasene er i ferd med å bli litt hipster. Har en selv og de er gode og varme(har ikke testet i sprengkulde da) og koster halvparten av en Parajumpers.



Anonymous poster hash: 2e737...cfd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeeezez...glad eg ikke har tenåringsjenter;) hvis trenden er jo dyrere jo kulerer er det trist. Jeg hadde aldri hatt samvittighet til å kjøpt jakke til 4000-7000 til meg selv engang, og jeg har høy inntekt.

Men,.. ser ut som om parkaser er in i år og,noen butikker har fått inn endel. Og kjedebutikkene pleier jo ha mye fine jakker. Ellers har jo ofte Didrikson fine vinterjakker...syns eg da;) Og ja..Fjellreven greenland vinterjakke er kjempekul. Min sambo har brukt en etpar år og er superfornøyd:-)

Anonymous poster hash: 89791...855

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter i den alderen går i syltynne gensere og korte skjørt midt på vinteren, så hadde gått for det varmeste du finner så du holder jenta di frisk gjennom vinteren. Canada Goose eller en feit Fjellräven.



Anonymous poster hash: b35ff...972
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år er det Woolrich og Parajumpers som er greia, men Goose er helt greit og mange bruker det :).



Anonymous poster hash: 1dde2...874
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er varmest uten å være dyrest?

Anonymous poster hash: c1cf8...591

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ytterjakkemoten er rimelig stabil her i landet. Er vel parkas, dunjakke eller ulljakke som gjelder i år også. Men vet at ponchoen kommer tilbake i år.



Anonymous poster hash: a00ca...fac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...