la Flaca Skrevet 5. juli 2004 #21 Skrevet 5. juli 2004 Så flott å høre Og gratulerer så mye...! Vel, nå har jeg bedt han på kino som sagt, og han virket kjempe glad for at jeg spurte om han ville gå på kino med meg... Så det ser ikke ut som om alt håp er ute her Der kan du se!
Noorgie Skrevet 5. juli 2004 #23 Skrevet 5. juli 2004 Jeg møtte jenta mi for snart 20 år siden. Hadde ikke hun "insistert" på å bli med meg hjem for å elske, hadde ikke vi vært sammen i dag Så hun "forførte" meg der og da, og er i dag mamma til tre nydelige barn :klem2:
Gjest Guttemann Skrevet 5. juli 2004 #24 Skrevet 5. juli 2004 Fikk bare så lyst til å fortelle deg (og alle andre jenter/damer) at jeg er drittlei av teksmeldinger! Forstår at enkelte ting kan være vanskelig å snakke med noen om, men det er så myyyye kosligere å høre en stemme! "Vil du være med på kino?" Hos meg tidobler du sjansen for et ja om du ringer. Bare tanken på hvor mye den andre "setter på spill" ved å ringe framfor å tekste gjør at jeg føler meg litt ekstra spesiell. Mulig jeg er gammeldags.
Gjest Hillary.. Skrevet 5. juli 2004 #25 Skrevet 5. juli 2004 Fikk bare så lyst til å fortelle deg (og alle andre jenter/damer) at jeg er drittlei av teksmeldinger! Forstår at enkelte ting kan være vanskelig å snakke med noen om, men det er så myyyye kosligere å høre en stemme! "Vil du være med på kino?" Hos meg tidobler du sjansen for et ja om du ringer. Bare tanken på hvor mye den andre "setter på spill" ved å ringe framfor å tekste gjør at jeg føler meg litt ekstra spesiell. Mulig jeg er gammeldags. Her spilte det tydeligvis ingen rolle, fordi han sikkert liker henne godt. Jeg skjønner godt at hun sendte tekstmelding i dette tilfellet, og det første hun gjorde var ikke å be han med ut, men å spørre hvordan formen var etter festen. Hvis formen kan være dårlig, så er jammen sms bedre enn telefon... Og telefon kunne åpenbart ha virket for pågående her ... Men i en sammnheng som passer, så er jeg litt enig - telefon gjør susen. Selv om det kanksje ikke betyr så mye når man liker hverandre! Jeg føler meg i hevrt fall ikke nedvurdert om jeg får sms (jeg tenker ikke "æsj, han kunne jo ha ringt!", jeg tenker "kult, han tekster meg!").
Gjest Hillary.. Skrevet 5. juli 2004 #26 Skrevet 5. juli 2004 Har noen menn problemer med å skrive, kanskje? Er tekstmeldinger mer krevende enn å rape ut av seg noen fraser i røret? (Unnskyld min vulgaritet.)
Gjest Pet Skrevet 5. juli 2004 #27 Skrevet 5. juli 2004 Mange har hatt sex med kjæresten/mannen sin den første kvelden, Jeg hadde sex med min den andre kvelden. Han liker deg tydeligvis godt og er sikkert glad for at du syntes han var uimotståelig! Lykke til!
Gjest deppa gjest IGJEN Skrevet 7. juli 2004 #28 Skrevet 7. juli 2004 Vel nå har det seg sånn at når jeg spurte han i går ang kinoen (på sms ja) fikk jeg inget svar :veldigsur: Har ikke hørt noe i dag heller... Så nå ble jeg litt små deppa igjen da.. Vet jeg burde ringt men det gjorde jeg nå ikke... Så får se om han kontakter meg nå da...nå er det hans tur :veldigsur:
Gjest Guttemann Skrevet 7. juli 2004 #29 Skrevet 7. juli 2004 SMS kan være fint til den første kontakten, som en icebreaker, men for guds skyld, se hvor vondt og vanskelig du har det nå. Mitt råd er forbred deg på det verste, ta opp telefonen og ring. Dette er ikke noe å grue seg for, det er verst for han som ikke har svart. Tar han den spør du bare rett ut at du lurer på hva det ble det til med den kinoen, siden du ikke har hørt noe, og så holder du kjeft og lar han prate. Si minst mulig for det er han som vil være på tynn is. Blir du avvist så ikke vær redd for å vise følelser. En snufsende "jeg trodde du var bedre en det" og på med røret og jeg kan love deg at han sitter igjen med dårlig samvittighet. Ellers så blir det jo kino på deg...
Gjest deppa/ok gjest Skrevet 7. juli 2004 #30 Skrevet 7. juli 2004 SMS kan være fint til den første kontakten, som en icebreaker, men for guds skyld, se hvor vondt og vanskelig du har det nå. Mitt råd er forbred deg på det verste, ta opp telefonen og ring. Dette er ikke noe å grue seg for, det er verst for han som ikke har svart. Tar han den spør du bare rett ut at du lurer på hva det ble det til med den kinoen, siden du ikke har hørt noe, og så holder du kjeft og lar han prate. Si minst mulig for det er han som vil være på tynn is. Blir du avvist så ikke vær redd for å vise følelser. En snufsende "jeg trodde du var bedre en det" og på med røret og jeg kan love deg at han sitter igjen med dårlig samvittighet. Ellers så blir det jo kino på deg... Takk Ringer han i morgen jeg
Gjest til guttemann fra d-gjest Skrevet 7. juli 2004 #31 Skrevet 7. juli 2004 SMS kan være fint til den første kontakten, som en icebreaker, men for guds skyld, se hvor vondt og vanskelig du har det nå. Mitt råd er forbred deg på det verste, ta opp telefonen og ring. Dette er ikke noe å grue seg for, det er verst for han som ikke har svart. Tar han den spør du bare rett ut at du lurer på hva det ble det til med den kinoen, siden du ikke har hørt noe, og så holder du kjeft og lar han prate. Si minst mulig for det er han som vil være på tynn is. Blir du avvist så ikke vær redd for å vise følelser. En snufsende "jeg trodde du var bedre en det" og på med røret og jeg kan love deg at han sitter igjen med dårlig samvittighet. Ellers så blir det jo kino på deg... Jeg ringte han nå jeg, og han tok den. Jeg spurte han hva som hadde skjedd, og han beklaget seg og sa at han hadde hatt så mye å gjøre. Jeg gadd ikke å bli noe sur for det og sa bare "okay, den er grei". Så spurte han meg om jeg ville ta kinoturen en annen dag hvis jeg fortsatt hadde lyst. Og jeg sa, selvfølgelig :-) Så nå skal han ringe meg i morgen... Da får jeg se da... hva som skjer... hører jeg ikke noe fra han da gir jeg opp:-? Men takk takk igjen for ditt gode råd !!
Gjest Ikke respekt for en slik Skrevet 8. juli 2004 #32 Skrevet 8. juli 2004 I følge min standard (jente 29), så har ikke skikkelige jenter som er godt oppdratt sex med en mann med en gang. Da er hun av dårlig kvalitet, og en mann vil ikke ha respekt for henne.
Gjest TomKrus Skrevet 8. juli 2004 #33 Skrevet 8. juli 2004 I følge min standard (jente 29)' date=' så har ikke skikkelige jenter som er godt oppdratt sex med en mann med en gang. Da er hun av dårlig kvalitet, og en mann vil ikke ha respekt for henne.[/quote'] Til å være en veloppdratt 29 år gammel kvinne, hadde du en skrivestil mistenkelig lik en 16 år gammel gutt. I følge min standard bør en kvinne kunne uttrykke seg bedre.
Gjest GreenSky Skrevet 8. juli 2004 #34 Skrevet 8. juli 2004 I følge min standard (jente 29)' date=' så har ikke skikkelige jenter som er godt oppdratt sex med en mann med en gang. Da er hun av dårlig kvalitet, og en mann vil ikke ha respekt for henne.[/quote'] I følge mine standarer kan du kjøsse deg i rævva.
Gjest Fighter Skrevet 8. juli 2004 #36 Skrevet 8. juli 2004 I følge min standard (jente 29)' date=' så har ikke skikkelige jenter som er godt oppdratt sex med en mann med en gang. Da er hun av dårlig kvalitet, og en mann vil ikke ha respekt for henne.[/quote'] Men de var jo to om det! Hvorfor er det mer feil om hun ligger med han enn om han ligger med henne? Om en kvinne og en mann har sex sammen første kvelden de møtes kan man ikke bare klandre kvinnen. Med mindre det var ufrivvillig og hun voldtok han, og så vidt jeg har sett har det ikke kommet fram noe sted her at det var ufrivillig fra hvarken hans eller hennes side. Jeg hadde ikke hatt respekt for en mann som mente han kunne ha sex med meg og jeg ikke med han.
Magne Skrevet 9. juli 2004 #37 Skrevet 9. juli 2004 Jeg har ikke lest hele tråden her, men jeg synes ikke du har gjort noe feil. Håper og tror at han tar kontakt med deg i dag. Vi er alle forskjellige, og jeg liker jenter som tar intiativ. Jeg ble sammen med ei jente etter å ha hatt sex, men det lå kraftig i kortene at vi likte hverandre utrolig godt. Håper det ordner seg for dere!! lykke til!!
Spirito Skrevet 9. juli 2004 #38 Skrevet 9. juli 2004 Jeg lurte sambo opp i senga andre kvelden. Jeg spurte første kvelden også, men da måtte han hjem. Jeg hadde bare lyst på ham, og han hadde ikke lite lyst han heller. Ser ikke noe galt i det.
Gjest deppa gjest Skrevet 9. juli 2004 #39 Skrevet 9. juli 2004 Jeg har ikke lest hele tråden her, men jeg synes ikke du har gjort noe feil. Håper og tror at han tar kontakt med deg i dag. Vi er alle forskjellige, og jeg liker jenter som tar intiativ. Jeg ble sammen med ei jente etter å ha hatt sex, men det lå kraftig i kortene at vi likte hverandre utrolig godt. Håper det ordner seg for dere!! lykke til!! Vel jeg møtte han i går, hjemme hos han. Spurte han litt ut om han "likte" meg. Han sa ja, men at han var redd for å binde seg og bli "brent". Vi hadde en ganske fin prat om det. Eksen hans hadde nemlig gått i fra han for en annen og derfor var han litt "redd" osv. Men han sa at han ville gå på middag med meg og bli bedre kjent.... så jeg får se. Takk for råd alle igjen
Gjest gjest1 Skrevet 10. juli 2004 #40 Skrevet 10. juli 2004 I følge min standard (jente 29), så har ikke skikkelige jenter som er godt oppdratt sex med en mann med en gang. Da er hun av dårlig kvalitet, og en mann vil ikke ha respekt for henne. Gurimalla!! Du har nok ikke møtt den "rette". For det finnes de som tenner deg noe så sinnsykt! Tok under 24 timer før jeg og gubben havna i seng :oops: (og vi er der fortsatt ofte )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå