Gå til innhold

Hvordan si NEI?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Når jeg er ute eller med gutter generelt og jeg blir tent av dem greier jeg rett og slett ikke å si nei.. Klining ender alltid med sex! Hvordan skal man instille seg på å si nei?

Anonymous poster hash: 2124f...09b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor si nei, dersom du er tent?

Anonymous poster hash: 47670...299
Skrevet

Hvorfor jeg ønsker å si nei er fordi det er alltid en ny en hver helg..

Gjest brutal_mann
Skrevet

Hvorfor jeg ønsker å si nei er fordi det er alltid en ny en hver helg..

Og det er et problem fordi?

Kan du sette ord på hvorfor dette plager deg?

• Liker 1
Skrevet

Hei! Når jeg er ute eller med gutter generelt og jeg blir tent av dem greier jeg rett og slett ikke å si nei.. Klining ender alltid med sex! Hvordan skal man instille seg på å si nei? Anonymous poster hash: 2124f...09b

SV eller rødt arrangerer sikkert noen bøllekurs, der du lærer hvordan du kan avsløre guttas slibrige planer, evt å gi dem ett kne i balla.

Anonymous poster hash: e912b...19a

Skrevet

Vet du ikke hvordan du uttaler ordet eller hva?

Anonymous poster hash: 7d4ea...c93

Skrevet

Og det er et problem fordi?

Kan du sette ord på hvorfor dette plager deg?

Kanskje fordi ikke alle ønsker å spre beina for en ny person hver helg?

Anonymous poster hash: 5bb23...fd4

• Liker 4
Skrevet

Hvis du ikke greier å si nei etter å ha drukket og rotet med noen, så må du sette grenser for deg selv tidligere. Altså prøve å unngå å komme i situasjoner hvor slike ting kan oppstå.

F.eks. avvise gutter når de kommer bort til deg

Gjest brutal_mann
Skrevet

Kanskje fordi ikke alle ønsker å spre beina for en ny person hver helg? Anonymous poster hash: 5bb23...fd4

Jeg gir en lang faen i hva du mener og tenker. Jeg spurte TS og så vidt meg bekjent er ikke du tankeleser så du kan gi balla i å spekulere.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje fordi ikke alle ønsker å spre beina for en ny person hver helg?

Anonymous poster hash: 5bb23...fd4

Dette handler ikke om ALLE; dette er en bevisthetsøvelse: HVORFOR vil ikke DENNE jenten gjøre det hun FAKTISK gjør hver helg?

Hvis det er slik at hun faktisk ikke ønsker å ha all denne sexen, må hun bli besvist det, hvis hun er redd for ryktet sitt , må hun bli bevist det, hvis hun er redd sin egen seksualitet, bør hun bli bevist det.

Altså, hun må bli bevist HVORFOR hun gjør det hun gjør. Og ta konsekvensen av hva hun blir bevist.

Problemet er at det er ingen egentlig problem å gå ut å leve ut sexlivet sitt hver helg, samtidig som det ståre en kø av mennesker som ønsker å bestemme og dømme deg for dine handlinger. Man er bare nødt å bestemme seg for hva man selv VIL.

• Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet
AnonymBruker, on 25 Aug 2014 - 23:18, said:

SV eller rødt arrangerer sikkert noen bøllekurs, der du lærer hvordan du kan avsløre guttas slibrige planer, evt å gi dem ett kne i balla.

Anonymous poster hash: e912b...19a

Her trenger tydeligvis gutta ingen planer. Man eater...... :plystre:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...