Gå til innhold

Miley Cyrus virker som en flott person :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes det MC gjorde for en hjemløs person var kjempe snilt. Hun tok med seg en hjemløs gutt med på VMA (video Music awards) nå i helgen. Da hun vant en pris fikk han lov til å gå opp på scenen alene for å holde en liten tale om fattigdom og hjemløshet i LA. Tror han var derfra.

Jeg synes det var veldig rørende. Miley holder en sånn donerings greie på Twitter hvor man kan donere penger til de hjemløse.

Hvis ikke dette er flott gjort av henne, så vet ikke jeg :)



Anonymous poster hash: 93cf9...bb2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke sett det, men leste om det og syns det var flott gjort :)



Anonymous poster hash: 8576a...68f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er (ar) frivillig hjemløs. Han dro til LA fordi han ville være modell. Han klarte det ikke, og kunne tatt seg en jobb som alle andre. Han har en oppegående mor som har et hus han kan bo i, men han var sta og ville bo i LA. Så han er kun tidligere hjemløs hvis et kriterie er at det er en menneskerett å bo i LA og man kan kalle seg hjemløs hvis man faktisk har alternativer. Men hei, saken er da god. Hun kunne kanskje bare valgt en faktisk hjemløs.



Anonymous poster hash: 9550a...45f
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er (ar) frivillig hjemløs. Han dro til LA fordi han ville være modell. Han klarte det ikke, og kunne tatt seg en jobb som alle andre. Han har en oppegående mor som har et hus han kan bo i, men han var sta og ville bo i LA. Så han er kun tidligere hjemløs hvis et kriterie er at det er en menneskerett å bo i LA og man kan kalle seg hjemløs hvis man faktisk har alternativer. Men hei, saken er da god. Hun kunne kanskje bare valgt en faktisk hjemløs.

Anonymous poster hash: 9550a...45f

Er dette sant? Da har han jo faktisk et valg. Å bo hos mora. Da synes jeg det hele ble litt teit.

Akkurat som at jeg vil flytte til Oslo for å bli modell også klarte jeg ikke det. Istedenfor å skaffe meg jobb eller flytte hjem til foreldra mine i Bergen, så går jeg rundt i Oslo og kaller meg for hjemløs? Litt merkelig.

Anonymous poster hash: cab1f...88d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var en god sak å fronte. Ikke mange kjendiser som faktisk gjør noe annet enn å donere penger og kun det.

Red: manglet ett ord

Endret av Jolene
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flott at hun bruker kjendisstatusen sin på å fronte slike saker. Bravo!

Men synes hun så tilgjort ut da hun liksom gråt da han holdt talen sin.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Miley tatt silikon? Synes hun hadde litt større pupper på MTV Awardsen?



Anonymous poster hash: d9b5e...49d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er (ar) frivillig hjemløs. Han dro til LA fordi han ville være modell. Han klarte det ikke, og kunne tatt seg en jobb som alle andre. Han har en oppegående mor som har et hus han kan bo i, men han var sta og ville bo i LA. Så han er kun tidligere hjemløs hvis et kriterie er at det er en menneskerett å bo i LA og man kan kalle seg hjemløs hvis man faktisk har alternativer. Men hei, saken er da god. Hun kunne kanskje bare valgt en faktisk hjemløs.

Anonymous poster hash: 9550a...45f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes uansett det er topp at Miley ikke har tatt silikon!

Anonymous poster hash: d9b5e...49d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan kan det være egoistisk når hun faktisk har en innsamlings aksjon eller hva jeg skal kalle det til de hjemløse. Veldig egoistisk må jeg si

Anonymous poster hash: 98f7f...099

Jojo, men det trenger ikke nødvendigvis å bety at det er gjort av oppriktig godhet. Det kan like mye ha vært et PR stunt for å skape oppmerksomhet. Skjønner ikke hvorfor det er så utenkelig for flere av dere at hun og crewet kan ha tenkt at dette er en god idé fordi "dette vil folk like"

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jojo, men det trenger ikke nødvendigvis å bety at det er gjort av oppriktig godhet. Det kan like mye ha vært et PR stunt for å skape oppmerksomhet. Skjønner ikke hvorfor det er så utenkelig for flere av dere at hun og crewet kan ha tenkt at dette er en god idé fordi "dette vil folk like"

Er det mulig å bli mer kynisk? Går det ikke an å gjøre noen ting i dag uten å bli beskyldt for å ha vikarierende motiver?

Triste folk, som holder på sånn...

Anonymous poster hash: d9b5e...49d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...