Gå til innhold

Munnskåld eller herpes?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ga oralsex uten beskyttelse til en mann i helga, og nå har jeg fått masse av det jeg TROR er munnskåld.

Jeg har jo hatt munnskåld før, og disse kjennes ut som det, men det er plutselig så mange. Jeg tenker at det egentlig er en kombinasjon av lite mat, lite søvn, lite tannpuss, mye alkohol og intense blowjober (med tørr munn pga. alkoholen) som har vært slitsomt for immunforsvaret og munnen min, og at jeg derfor har fått det. Jeg har også begynt å få vondt i halsen - forkjølelse på gang, tror jeg.

Det er bare det at herpes selvfølgelig er i tankene. Alle sårene er inne i munnen - på innsiden av leppene og kinnene, og litt under tunga. Har ingenting på leppene. De er røde eller hvitaktive. De fleste ganske små, men de gjør veldig vondt.

All logikk tilsier jo at dette er munnskåld, men det var veldig rart å få så mange på en gang!

Noen som har råd for å bli kvitt dette? Det er utrolig vondt, og vanskelig å spise -.-

Anonymous poster hash: 664e1...802
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo være et førstegangsutbruds av herpes, siden det var rett etter oralsex. Det er jo merkelig at du plutselig skulle få et massivt utbrudd av munnskåld. Eneste måten å vite sikkert er å ta en prøve direkte av blemmene.

Anonymous poster hash: c7da5...844

Skrevet

TS her

Men herpes pleier vel ikke å begynne med en gang? Jeg begynte å kjenne det bare noen timer etter første oralsex... Dessuten gir plasseringen av sårene mening med tanke på tenner, og ingen sår er utenfor munnen eller på leppene. Det føles egentlig bare som om jeg har bitt meg selv flere ganger, og ser sånn ut i speilet også.

Jeg har opplevd det én gang før, etter oralsex i fylla (med kjæreste), men det var ikke så ille da. Det er litt ekkelt at det er så mange bare.

Skrevet

Nei, herpes har en inkubasjknstid, jeg husker ikke hvor lenge den er, men om du gogler det, så finner du det ut. Det kan jo være after, som du sier, at immunsystemet har blitt stresset.

Hadde jeg vært i den situasjonen, ville jeg uansett sjekket det hos en lege, for å få visshet. Og så kan jo både after og herpes lindres med medikamenter.

God bedring.

Skrevet

Nei, herpes har en inkubasjknstid, jeg husker ikke hvor lenge den er, men om du gogler det, så finner du det ut. Det kan jo være after, som du sier, at immunsystemet har blitt stresset.

Hadde jeg vært i den situasjonen, ville jeg uansett sjekket det hos en lege, for å få visshet. Og så kan jo både after og herpes lindres med medikamenter.

God bedring.

Tusen takk. Jeg får bestille time hos fastlegen i morgen. Det er litt ventetid der da, så jeg håper det verste er over innen den tid. Nå kan jeg nesten ikke spise! :(

Skrevet

TS her
Jeg må virkelig slutte å selvdiagostisere meg selv på nettet!
Så mye skummelt der ute!

Skrevet

TS herJeg må virkelig slutte å selvdiagostisere meg selv på nettet!Så mye skummelt der ute! Anonymous poster hash: 664e1...802

Mange skremmende bilder der ute, ja, gjerne av ekstremtilfeller. Bedre å gå til legen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...