Frøken.stille Skrevet 25. august 2014 #1 Skrevet 25. august 2014 Hei Jeg har lyst til å overraske kjæresten med en tur i vinter (tenkte i november/desember), har lyst til å være borte en lang helg. Hvor vil dere anbefale å dra? Hvor er det fint på denne tiden av året? Kan reise både utenlands og her i Norge Takk for tips!
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #2 Skrevet 25. august 2014 Vil anbefale dere å få med et julemarked, i hvert fall! Wien er helt fantastisk på denne tiden Anonymous poster hash: 3d868...33c
Frøken.stille Skrevet 25. august 2014 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2014 Vil anbefale dere å få med et julemarked, i hvert fall! Wien er helt fantastisk på denne tiden Anonymous poster hash: 3d868...33c Takk for tipset! Har hørt Wien er veldig fint! Sleng gjerne med hotelltips også!
Reiseglede Skrevet 26. august 2014 #4 Skrevet 26. august 2014 Det beste langhelgstedet jeg vet om er Amsterdam! Der har du litt av alt. Du kan dra på shopping for din egen del og ta med kjæresten på "the heineken experience" noe som er veldig artig, og få en ekte smak av Amsterdam! Amsterdam er en helt fantastisk nydelig by, spesielt om du setter pris på litt arkitektur og historie. Det er jo også en haug med museer du kan dra på også, om du er lysten på litt kunst! For meg er dette den perfekte byen for en langhelg! Håper det hørtes ut som noe for dere også
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #5 Skrevet 27. august 2014 Roma!Anonymous poster hash: 05450...36b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå