Gå til innhold

Norske Masterchef


MiniMjau

Anbefalte innlegg

Huff den uka Petter Pilgård var med var med var nivået utrolig lavt.

Jeg håper Halvor Bakke vinner. Han er kjempe flink. Han var jo veldig flink da han var med på 4. Stjerners også. Han er oppriktig opptatt av god mat. Han liker jeg :)

Halvor ble jo slått på målstreken og røk ut til fordel for Rachel og Christine.

Han var jo faktisk god, og det som skilte de i den konkurransen var jo nesten ingenting. Det at Petter Pilgaard kom videre til semifinalen og ikke Halvor er ganske komisk.

Anonymous poster hash: 049f5...ecd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Halvor ble jo slått på målstreken og røk ut til fordel for Rachel og Christine.

Han var jo faktisk god, og det som skilte de i den konkurransen var jo nesten ingenting. Det at Petter Pilgaard kom videre til semifinalen og ikke Halvor er ganske komisk.

Anonymous poster hash: 049f5...ecd

Gjorde han? Oi da må jeg ha misset siste episode den uken.

Rachel foran Halvor er vel og litt komisk kanskje....

Kjipt når de flinke har uflaks og de dårlige går videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. I dag la jeg merke til at Nadia titt og ofte smakte på det hun laget, for så å putte skjeen i maten igjen. Nesten rart at ikke dommerne reagerte på det samme :)

Dette er helt normalt, og de fleste kokker gjør faktisk det. Jeg ser på maange kokkeprogram, og så godt som alle dobbeldypper skjeer.

Stort sett er det kokende ting, og da koker uansett evt basiller bort ;)

Anonymous poster hash: cde3c...942

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele konseptet er latterlig.

Jeg elsker Masterchef-programmene fra andre land. Med genuint matinteresserte deltakere.

Men en gjeng med norske "nesten-hele-alfabetet-kjendiser" der et mindretall kan lage mat = helt uinteressant. Ihvertall hvis man er interessert i spennende matlaging.

Helt enig! Norske Masterchef har absolutt ingenting med masterchef å gjøre i det hele tatt!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stod på TV3 at man kan melde seg på :)

Jeg er veldig matglad og elsker å lage mat.

Det hadde Vært gøy og søkt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig matglad og elsker å lage mat.

Det hadde Vært gøy og søkt....

Tror søknadsfristen har gått ut, for står ikke noe om det der lenger nå! Men du kan vel alltids finne en e-postadresse og høre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror søknadsfristen har gått ut, for står ikke noe om det der lenger nå! Men du kan vel alltids finne en e-postadresse og høre :)

Næh....

Hadde aldri hatt mot nok til å stille opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næh....

Hadde aldri hatt mot nok til å stille opp.

.. nei vel. Men da har du kanskje et år å "mote" deg opp på, kanskje det kommer en sesong til? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. nei vel. Men da har du kanskje et år å "mote" deg opp på, kanskje det kommer en sesong til? :)

Har tenkt på det samme... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes han franskmannen er helt jævlig. Han er så hånlig. Når hun ene dama ikke fikk opp vinflaska (som noen ganger kan være vanskelig om man er stresset) så måtte han hjelpe henne og sa noe ala ''så vanskelig var det'', mens han oppgitt sa *årh* og ristet på hodet i en skikkelig sur, nedlatende tone. Fy faen.

Anonymous poster hash: aadb3...6cb

Signerer!

Trenger ikke å være så grumpy. De er ikke kokker. Hadde en ordentlig kokk ikke klart å åpne en vin flaske, så kan jeg godt forstå. Synes han er så sur hele tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trine Grung er med denne uka. :filer: Blir litt som å kjøre forbi en bilulykke - vil ikke se, men klarer ikke å la være...



Anonymous poster hash: 50705...a7b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at norske masterchef bare er kjendisklovneri og ikke talentfulle deltakere som i UK-versjonen. Men nordmenn har vel nok med Grandiosa...



Anonymous poster hash: 39e35...9f0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trine Grung er med denne uka. :filer: Blir litt som å kjøre forbi en bilulykke - vil ikke se, men klarer ikke å la være...

Anonymous poster hash: 50705...a7b

Har aldri likt Trine, håper hun går ut fort. Heier på Sarah jeg, kul dame! Og Andreas Hå-HEIT! :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en liten crush på Kjartan Skjelde, god nok grunn til å se på for min del :rodmer:

Men HVA foregår på hodet med den stygge capstingen?! Den er GRELL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men HVA foregår på hodet med den stygge capstingen?! Den er GRELL.

Er vel sixpence han har? Synes den er litt kul, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men HVA foregår på hodet med den stygge capstingen?! Den er GRELL.

Haha, neei, just the way I like it :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KeyserSoze

Andreas Håtveit er morsom

Anonymous poster hash: 049f5...ecd

Vettu, eneste jeg har reagert på er han virker utrolig barnslig! Han er 28 men høres ut som en 18 åring. Klarer ikke helt sette fingeren på hva det er.

Endret av KeyserSoze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vettu, eneste jeg har reagert på eat han virker utrolig barnslig! Han er 28 men høres ut som en 18 åring. Klarer ikke helt sette fingeren på hva det er.

Det er godt mulig, men vi er jo alle forskjellige, noen ser ikke poenget med å være alvorlig hele tiden, det er vel bare hans personlighet :)

Anonymous poster hash: 049f5...ecd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...