Gjest Anonymous Skrevet 4. juli 2004 #1 Skrevet 4. juli 2004 Jeg sitter her å lurer på hva jeg skal søke meg inn på etter jul. Jeg har veldig lyst å jobbe med dyr, men tror ikke jeg har gode nok karakterer til vetrinærstudiet. Har heller ikke kjemi, fysikk og matte som kreves for å komme inn på biologistudiet. Dyrepleien virker spennende, men vanskelig å komme inn på. Noen andre forslag på hva jeg kan studere? Hilsen en dyreglad person!
Gjest Moonshadow Skrevet 4. juli 2004 #2 Skrevet 4. juli 2004 I Kolding i Danmark har de en veldig bra dyrepleier skole.. Der trenger du bare grunnskole for å komme inn og man har praksis som dekker opp utgiftene.. Husker ikke hva skolen het, men skal prøve og finne det ut..
Gjest Moonshadow Skrevet 4. juli 2004 #3 Skrevet 4. juli 2004 http://www.eud-info.dk/uddan/index.asp?ind...ndID=4&uddID=83 Her kan du lese litt om det.. Har prata med flere dyrleger her hjemme, spm sier dette er en utrolig bra skole.
Gjest trådstarter Skrevet 5. juli 2004 #4 Skrevet 5. juli 2004 Tusen takk for svar! :-) Skal undersøke den siden.
Gjest trådstarter Skrevet 6. juli 2004 #5 Skrevet 6. juli 2004 Du *Tina*, jeg har lest litt på den siden, men syns den var litt uoversiktlig. Vet du noe mer om denne skolen? Når er søknadsfristen? Trenger man virkelig ikke vitnemål fra videregående? Skolen virket kjempe interessant og jeg kunnen tenke meg å søke meg det med en gang!
Gjest Moonshadow Skrevet 6. juli 2004 #6 Skrevet 6. juli 2004 Man trenger ikke noe annet enn grunnskolen. Vet ikke når søknadsfristen er men det er vel en link der hvor du kan be om informasjon i posten... Har også tenkt litt på å gå på denne skolen når det passer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå