venus_ Skrevet 25. august 2014 #1 Skrevet 25. august 2014 Er kun på andre dag på Tetracyclin-kur og er allerede ufattelig kvalm. Noen andre som har brukt det? Går kvalmen over etterhvert?
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #2 Skrevet 25. august 2014 Helt vanlig bivirkning. Du må ikke at dem samtidig med melkeprodukter eller jernprodukter da blir kvalmen verre. Melkeprod. Og jern kan nedsette virkningen av tetracyklin. Anonymous poster hash: fd917...7da
venus_ Skrevet 25. august 2014 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2014 Har tatt de utenom måltid som (slik jeg skjønte det) er forklart på pakken. Men på et svar på lommelegen.no ser jeg at en lege skriver at de kan taes sammen med feks en brødskive for å redusere kvalmen. Kanskje jeg skal prøve det, kan jo ikke gå sånn her i 3 mnd..
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #4 Skrevet 25. august 2014 Får du dem for kviser? Hvis ja, så prøver du en til to uker blir du ikke bedre av kvalmen ringer du legen og spør om å få noe annet.Anonymous poster hash: fd917...7da
venus_ Skrevet 25. august 2014 Forfatter #5 Skrevet 25. august 2014 Får du dem for kviser? Hvis ja, så prøver du en til to uker blir du ikke bedre av kvalmen ringer du legen og spør om å få noe annet.Anonymous poster hash: fd917...7da For kviser ja. Skal gi det en sjanse til å gå over Har du brukt de selv?
Sillicious Skrevet 25. august 2014 #6 Skrevet 25. august 2014 Jeg har brukt de selv og tok de alltid med litt mat, det hjalp mye og legen anbefalte det. Håper de hjelper hos deg! Det gjorde de ikke her :/
Kjibba Skrevet 25. august 2014 #7 Skrevet 25. august 2014 Huff ja. Føler med deg Det gjekk ikkje over for meg ihvertfall. Om det går an å ete ei brødskive som det står her oppe, så er det heilt sikkert lurt! Skulle ynskje eg visste det, så hadde eg sluppet sjølvpining i 5 mnd!
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #8 Skrevet 25. august 2014 For kviser ja. Skal gi det en sjanse til å gå over Har du brukt de selv? Ja, for mange år siden. Liker du banan, kan du ta to tygg av banan, et før og ett etter tablettintak. Anonymous poster hash: fd917...7da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå