Gå til innhold

Hvordan be med dame ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er et par damer det hadde vært koselig å invitere ut. Lurer bare på hvordan dere ville gjort det. Jobber på samme sted som den ene, og den andre jobbet der før. Er bare redd for å gjøre noe feil.



Anonymous poster hash: 44ece...31d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du skal be hun du jobber med ut, så kan du jo begynne med å starte en samtale med henne og så vinkle samtalen inn på at det hadde vært hyggelig om hun ville blitt med på middag (eller annet) en dag. Så venter du litt på reaksjonen hennes, og om den virker bra så foreslår du en dag. Om reaksjonen ikke er som du forventet, så kan du bare si at dere kan komme tilbake til en dag siden. Og heller droppe det eller vente en stund før du spør henne om dag.
Til hun du ikke jobber med, så kan du jo bare sende en mld? Om at du ønsker å invitere henne ut på middag (annet) og så venter du bare på svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du skal be hun du jobber med ut, så kan du jo begynne med å starte en samtale med henne og så vinkle samtalen inn på at det hadde vært hyggelig om hun ville blitt med på middag (eller annet) en dag. Så venter du litt på reaksjonen hennes, og om den virker bra så foreslår du en dag. Om reaksjonen ikke er som du forventet, så kan du bare si at dere kan komme tilbake til en dag siden. Og heller droppe det eller vente en stund før du spør henne om dag.

Til hun du ikke jobber med, så kan du jo bare sende en mld? Om at du ønsker å invitere henne ut på middag (annet) og så venter du bare på svar :)

Nææ, hadde moderert meg litt her.

Enig i at han kan be ut hun som ikke lengre er kollega på sms, men er ikke like kult å bli bedt ut på jobben om man ikke er gira tilbake. Har man en god tone allerede, så føler man seg slem som må avvise - og får du det face-to-face, så kan det være vanskelig å finne det rette svaret med en gang.

Har opplevd det flere ganger der jeg jobber nå, både "face-to-face", på sms, og på facebook. For meg hadde det uansett vært rart å date noen på jobben, og synes bare det er dumt når noen viser interesse der (uavhengig av hvor god tone vi har).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nææ, hadde moderert meg litt her.

Enig i at han kan be ut hun som ikke lengre er kollega på sms, men er ikke like kult å bli bedt ut på jobben om man ikke er gira tilbake. Har man en god tone allerede, så føler man seg slem som må avvise - og får du det face-to-face, så kan det være vanskelig å finne det rette svaret med en gang.

Har opplevd det flere ganger der jeg jobber nå, både "face-to-face", på sms, og på facebook. For meg hadde det uansett vært rart å date noen på jobben, og synes bare det er dumt når noen viser interesse der (uavhengig av hvor god tone vi har).

Men regner jo med at de kanskje har litt mer enn en god tone siden han vil invitere henne ut? :P

Men selvfølgelig, om de kun har en vanlig god tone så må man moderere seg litt. Kanskje komme inn på noe begge to har interesse for og så ta det sakte men sikkert derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er et par damer det hadde vært koselig å invitere ut. Lurer bare på hvordan dere ville gjort det. Jobber på samme sted som den ene, og den andre jobbet der før. Er bare redd for å gjøre noe feil.

Anonymous poster hash: 44ece...31d

Det mest feil du kan gjøre er å invitere begge to. Velg en, og ta det derfra.

Anonymous poster hash: 9b24b...3a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva slags arbeidsted er det? for dersom det er en stor bedrift så er det jo ikke noe problem.

Også må du jo først bestemme deg for hvem du skal velge da!

Jeg personlig ville nok valgt hun som jobbet der...alltid spennende med litt flørting på jobb ;-)



Anonymous poster hash: 8bf34...b52
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...