AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #1 Skrevet 25. august 2014 Jeg finner ikke glede i så mye. Jeg hater forandringer, og gruer meg til hver nye ting som skal skje. Å få jobb virker altfor skummelt, og tanken på å måtte være sosial med andre mennesker skremmer vannet av meg.. Jeg har egentlig ingen lyst til noe som helst, jeg tenker at tida går så sinnsykt fort uansett, og plutselig er jeg ikke i denne verden mer.. Og hva spiller det da for rolle hva jeg gjorde i livet? Ingen av livets faser etter ungdomstida er noe verdt. Det går bare nedover, og spesielt for oss som har mindre evner enn andre. Vi blir tapere, og forblir det livet ut. Det er vel ikke bare meg som syns livet er totalt meningsløst og kjipt..? Anonymous poster hash: 5bf85...6dc
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #2 Skrevet 25. august 2014 Livet føles meningsløst og kjipt om man f.eks. er deprimert, ja, selv om depresjonen ikke er såpass tung at man ikke fungerer i hverdagen og ikke klarer å le. Har du snakket med noen om dette? Anonymous poster hash: 2f565...c63
Gjest Vevila Skrevet 25. august 2014 #3 Skrevet 25. august 2014 Ja, livet er noe drit, så det er bare om å gjøre det beste ut av det..
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #4 Skrevet 25. august 2014 Er i samme båt...Anonymous poster hash: a2280...36a
Gjest Coolaid Skrevet 26. august 2014 #5 Skrevet 26. august 2014 Noen ganger blir påkjenningen av livet for mye. Da trenger man hjelp. Og så er det ofte slik at angst og depresjon gjør at man kjører en masse negative tankemønstre - og tankemønstrene gir angst og depresjon - så det blir en vond sirkel. Mange tenker ikke klart når man har angst og depresjon. Det høres sikkert teit ut, men det fine med angst og depresjon er at det kan bli bedre. Når utgangspunktet er som verst, er det et stort potensiale for bedring. Jeg er også noen ganger redd for forandringer og det som er usikkert. Det å begynne på noe nytt kan av og til virke truende. Jeg vet at det hjelper å utfordre seg. Det å gjøre det man er redd for gir en god mestringsfølelse - for det går alltid bra
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå