AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #1 Skrevet 25. august 2014 I dag har jeg prøvd gåseleverpostei for første gang. Det var riktig godt faktisk! Anbefales varmt. Fås kjøpt på Meny for 32 kroner pr pakke. http://www.herbandspicemill.co.nz/images/JensensLeberPate-Goose80g.jpg Jeg tenkte bare dere ville vite det. Ha en fortsatt riktig god dag! Anonymous poster hash: b4ae7...1b9
Sapientia Skrevet 25. august 2014 #3 Skrevet 25. august 2014 Dette er vel strengt tatt gåse kjøtt postei, er det som står på boksen i alle fall.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #4 Skrevet 25. august 2014 Dette er vel strengt tatt gåse kjøtt postei, er det som står på boksen i alle fall. Gåsekjøtt 20%, gåselever 15%. Anonymous poster hash: b4ae7...1b9
Pawn Hearts Skrevet 25. august 2014 #5 Skrevet 25. august 2014 Gåsekjøtt 20%, gåselever 15%. Anonymous poster hash: b4ae7...1b9 Men er leveren fra gjess som er blitt tvangsfora?
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #6 Skrevet 25. august 2014 Og da tror du at det er foie gras? Det er vel en ganske mye høyere pris. Paté er et mye billigere produkt, og kan være en blanding av kjøtt, krydder og grønnsaker. At du rettet dette mot dyrevenner viser jo bare hvor lite peiling du faktisk har. Anonymous poster hash: 524ff...926 4
SardintrollReturns Skrevet 25. august 2014 #7 Skrevet 25. august 2014 Takk, men jeg foretrekker å spise dyr som ikke har blitt mishandla til døde.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå