Gå til innhold

Kjære dyrevenner


Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, greit å vite

Skrevet

Dette er vel strengt tatt gåse kjøtt postei, er det som står på boksen i alle fall.

Skrevet

Dette er vel strengt tatt gåse kjøtt postei, er det som står på boksen i alle fall.

Gåsekjøtt 20%, gåselever 15%. :)

Anonymous poster hash: b4ae7...1b9

Skrevet

Gåsekjøtt 20%, gåselever 15%. :)

Anonymous poster hash: b4ae7...1b9

Men er leveren fra gjess som er blitt tvangsfora?

Skrevet

Og da tror du at det er foie gras? Det er vel en ganske mye høyere pris.

Paté er et mye billigere produkt, og kan være en blanding av kjøtt, krydder og grønnsaker.

At du rettet dette mot dyrevenner viser jo bare hvor lite peiling du faktisk har.

Anonymous poster hash: 524ff...926

  • Liker 4
Skrevet

Takk, men jeg foretrekker å spise dyr som ikke har blitt mishandla til døde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...