Gå til innhold

B.Spears "Everytime", videoen


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

Han fyren som skal forestille kjæresten til Britney i "Everytime"-videoen er såå deilig....Det er noe sexy og rått med han :hjerter2:

Andre som synes han er lekker?

Clea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stephen Dorf 8)

Han spilte Frost i den første Blade filmen..jeg syns liksom det var noe kjent med han!

han er litt søt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Stephen Dorf 8)  

Han spilte Frost i den første Blade filmen..jeg syns liksom det var noe kjent med han!  

han er litt søt :D

Stemmer det. Jeg synes han såg kjendt ut, men klarte ikke koble... :)

Clea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dodgy Lady

Slettes ikke verst!!

Men jeg synes videoen er ekkel, jeg... Jada, vet at Britney "overlever", men det er uansett ekkelt å se på når han drar henne opp av badekaret. Og de hadde jo nettopp krangla og greier!! Uff... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg synes videoen er ekkel' date=' jeg... Jada, vet at Britney "overlever", men det er uansett ekkelt å se på når han drar henne opp av badekaret. Og de hadde jo nettopp krangla og greier!! Uff... :cry:[/quote']

:Nikke: ..også slutter videoen med at hun dukker opp igjen og ler.. ?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dodgy Lady

Jepp... Happy ending!

Totalt meningsløst spør du meg... Den ekle scena altså!

:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp... Happy ending!

Totalt meningsløst spør du meg... Den ekle scena altså!

:o

Liker ikke videoen jeg :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvar

Slik jeg har forstått den, jeg har bare sett den et par ganger, så er han overlegen og sur mot henne, og hun er lei seg, de krangler, så begår hun selvmord i badekaret pga drittsekken, og så fødes en baby, og hun våkner eller noe sånt. :klø:

Synes slutten blir litt merkelig jeg. Og så er det dumt å fake selvmord hvis det er det hun gjør, bare for å skremme han. Og dessuten sender det etter min mening dumme signaler til unge - at dersom livet går en i mot så bare gjør man slutt... :roll:

Men sangen er utrolig nydelig !!! Vakker tekst, og melodi, og dama greier å synge rent og pent. Det gikk lang tid før jeg koblet den med videoen- trodde ikke sangen handlet om selvmord da jeg hørte den nemlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å uttale meg om videoen (og dermed spore litt av kanskje) så må jeg faktisk innrømme at jeg synes også denne sangen er litt fin.. :oops:

:fjortis-smiley:

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns sangen er kjempe fin og mener jeg har lest hun faktisk har skrevet både tekst og melodi selv!!!

Videoen makes no sense....lurer på om den siste scenen bare ble klippet inn etter at det ble oppstandelse over "selvmordet". Vi ser jo at hun b lir kjørt til sykehuset....hun kan jo ikke bare dukke opp i badekaret igjen da...med indre hun bare drømte liksom da?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Video'n er jo blitt klippet ihjel, så nå er den jo totalt usammenhengende og ulogisk. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det var meningen at B.S liksom skulle ta livet sitt i denne musikkvideoen, men etter at de fant ut at dette ville få massive reaksjoner fra ulike organisasjoner etc pga de signalene dette skulle gi unge, gjorde de om videoen til at hun overlever. Tror jeg leste dette et sted..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte sangen fra første stund jeg hørte den jeg. Hun får til noen fine hit'er Britney Spears. Tenker jeg skal kjøpe den singelen jeg :digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...