Gå til innhold

Brukte vibratoren i natt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og da jeg skulle rengjøre så jeg at den var full av hvitt,kremaktig utflod. Det var spesielt mye ytterst, inn mot "roten".

Jeg er nøye med rengjøring etter bruk med såpe og varmt vann + et desinfiserende middel som jeg smører på til slutt.

Er det noen som har en idè på hva det kan være? Det luktet heller ikke så godt må jeg si.

Anonymous poster hash: ff390...97e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

BV?

Anonymous poster hash: 4c1c0...54f
Skrevet

BV har jeg hørt lukter som råtten fisk eller noe? Takk for svar :)

Kan jeg bruke middel mot BV selv om det kanskje ikke er det?

Skrevet

Sikker på at det ikke er sæd?

Da jeg bodde i bofellesskap hendte det jeg snek meg inn på rommet til ei av de andre som bodde der, og onanerte på sexleketøyet hennes.

Anonymous poster hash: 0c7bc...feb

• Liker 1
Skrevet

Sikker på at det ikke er sæd?

Da jeg bodde i bofellesskap hendte det jeg snek meg inn på rommet til ei av de andre som bodde der, og onanerte på sexleketøyet hennes.

Anonymous poster hash: 0c7bc...feb

Æsj. Ja det er jeg helt sikker på.

• Liker 1
Skrevet

Soppinfeksjon?

Anonymous poster hash: 88abe...526
Skrevet

Utfloden i skjeden endrer seg jo gjennom syklusen. Noen ganger vil det være mer av den, noen ganger mindre. Noen ganger vil den lukte mer, andre mindre, noen agnger pussig, andre ganger nesten ikke. Dersom du ikke har noen symptomer som kløe, svie eller sårhet (eller andre ting), tror jeg du skal ta det hele med knusende ro.

Anonymous poster hash: 37fe1...c80
  • Liker 6
Skrevet

Og noen ganger kommer det hvit væske ut, istedenfor blank ved orgasme... evt. også underveis...

Kan ha vært så enkelt og at du ikke la merke til det når du rengjorde inatt...

• Liker 2
Skrevet

Utfloden i skjeden endrer seg jo gjennom syklusen. Noen ganger vil det være mer av den, noen ganger mindre. Noen ganger vil den lukte mer, andre mindre, noen agnger pussig, andre ganger nesten ikke. Dersom du ikke har noen symptomer som kløe, svie eller sårhet (eller andre ting), tror jeg du skal ta det hele med knusende ro.

Har det noe å si at jeg ikke har menstruasjon overhode?

Ps: Denne tråden skulle kanskje vært under "Kropp og helse"? Ts

Gjest krokodillen
Skrevet

Utfloden i skjeden endrer seg jo gjennom syklusen. Noen ganger vil det være mer av den, noen ganger mindre. Noen ganger vil den lukte mer, andre mindre, noen agnger pussig, andre ganger nesten ikke. Dersom du ikke har noen symptomer som kløe, svie eller sårhet (eller andre ting), tror jeg du skal ta det hele med knusende ro. Anonymous poster hash: 37fe1...c80

Tull. Selv omdet er vanlig med svie, kløe ol så er det ikke alle som får disse symptomene selv om de har BV, klamydia, mycoplasma ol.

Skrevet

Jeg googlet BV og ser at det er en tilstand som kun sees hos fruktbare kvinner noe jeg ikke er. Så da var den teorien eliminert.

Jeg har ingen (unormal) kløe, ingen utslett eller svie. Hmm

Skrevet

Jeg googlet BV og ser at det er en tilstand som kun sees hos fruktbare kvinner noe jeg ikke er. Så da var den teorien eliminert.

Du kan jo ta en tur til lege for å sjekke. Så kan du få ro i sinnet, om ikke annet :)

Skrevet

Kanskje dumt spørsmål, men hva er BV?

Anonymous poster hash: 625ea...6f1

Skrevet

Du kan jo ta en tur til lege for å sjekke. Så kan du få ro i sinnet, om ikke annet :)

Det er lang ventetid så jeg har time om 10 dager.

Skrevet

sikkert bare utflod....

Anonymous poster hash: 95455...54a
  • Liker 2
Skrevet

Jeg produserer hvit skjedesekret/"cum" ved enkelte typer orgasme. Er vel neppe bare meg som gjør det.

Anonymous poster hash: cb792...494
Skrevet

Takk for svar :)

Det kan selvsagt være bare utflod selv om jeg aldri har hatt denne type utflod før. Bruker vibratoren 1-2 ganger i mnd og har aldri ons.

Skal for sikkerhetsskyld til legen for sjekk og forhåpentligvis er det ingenting evt kun et soppangrep.

Skrevet

Eggløsningsslim eller soppinfeksjon?

Anonymous poster hash: c4df6...8ae
Skrevet

Jeg produserer hvit skjedesekret/"cum" ved enkelte typer orgasme. Er vel neppe bare meg som gjør det.

Anonymous poster hash: cb792...494

Samme her.

Anonymous poster hash: 29c84...505

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...