AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #1 Skrevet 25. august 2014 I fjor vinter hadde jeg ONS med en fyr. Dagen etter fant jeg han på Fb og fant i tillegg en dame jeg mistenkte at han var sammen med, pga. mye bilder av de sammen. Jeg hadde ikke nr hans eller noe, så jeg tok det ikke opp med han før neste gang vi tilfeldig møttes. Da bare lo han det bort, og snudde spørmålet mot meg, ved å spørre hvorfor jeg var så interessert i det og at jeg måtte være skikkelig keen på han som "stalket" han på Fb. Jeg har ikke vært med han mer etter disse to gangene, men vi har sendt mld noen ganger, hilst på byen, og han har spurt om jeg vil møtes sånn midt i uka, i tillegg til at han ville være med meg hjem etter byen for ca. 1,5 måned siden, men jeg avviste han. Så nå, for en uke siden, fant jeg ut at han faktisk var i ett forhold, fordi dama hans hadde kommentert ett nytt bilde han la ut, og om hvilken flott kjæreste han var. I tillegg til at hun har åpen profil, og jeg der kunne se at de nylig hadde hatt 4-års jubileum. Jeg sendte han en mld å lurte på hva som var greia og tilbake fikk jeg bare at "det er komplisert, har vært litt av og på".. Jeg lot det være med det og tenkte at han var utrolig useriøs, og hadde ikke tenkt å snakke noe mer med han. Han slettet i tillegg kommentaren hennes om "flotteste kjæresten" som gjorde at jeg stusset enda mer på om han lever ett dobbeltliv og ikke vil at noen skal vite at han er i ett forhold, selv om det faktisk ikke er sååå vanskelig å finne ut.. Planen min om å ikke snakke mer han, varte helt til jeg møtte han på byen i helgen.. Jeg sto å snakket med en som tilfeldigvis var en venn av han, så når han kom bort, spurte jeg automatisk "Hvor er dama di da?" Og det som egentlig ikke skulle utarte seg til noen konflikt, ble det likevel, da en annen kompis av han også kom bort og kompisene begynte å snakke for han og nærmest forsvare han. Før han gjorde som sist, og snudde det hele mot meg, og si ting som at "hvorfor bryr det deg?" "Er du sur for at jeg pulte deg?" Han sto rett å slett å tøffet seg foran kompisene sine, og det hele fikk en helt annen vending enn jeg hadde tenkt meg. Jeg endte opp med å snu ryggen til å bare gå. Vi er alle i slutten av 20-årene, så jeg hadde forventet meg en litt annen måte å snakke sammen på, enn sånn 3-mot-1-greie. Jeg lurer også på hvordan han tør å være frekk mot meg, når han bare dager i forveien lurte på om jeg kunne la være å si noe til dama hans eller noen andre om det, fordi det ikke var så "alvorlig" som jeg skulle ha det til.. Nå har jeg slettet nr hans og fra Fb, men problemet varer jo bare helt til neste gang vi møtes på byen. Bør jeg være bitch tilbake å fortelle dama hans hvordan ståa er? Eller blir jeg like lavmål da?Anonymous poster hash: 4a16d...edb
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #2 Skrevet 25. august 2014 Litt sent nå, men jeg hadde svart tilbake "Så det at jeg ikke skulle fortelle noe til kjæresten din er ikke så viktig lenger? For jeg hadde egentlig ganske lyst." Anonymous poster hash: fbe6a...2ca 2
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2014 #3 Skrevet 25. august 2014 Litt sent nå, men jeg hadde svart tilbake "Så det at jeg ikke skulle fortelle noe til kjæresten din er ikke så viktig lenger? For jeg hadde egentlig ganske lyst." Anonymous poster hash: fbe6a...2ca Ja, den hadde vært fin.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå