Gå til innhold

Beste hårfjerningsmetode

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har vel prøvd alt av hårfjerning, bortsett fra laser. Det jeg sliter mest med er at hårene vokser så fort ut igjen.
Barberhøvel klarer jeg ikke å bruke, for leggene blir så innmari tørre.
Jeg syntes ikke hårfjerningskrem er så effektivt, for det er ikke alltid den klarer å ta alle hårene.
En periode epilerte jeg, men det tok så lang tid at jeg ikke gadd det lenger, i tillegg til at jeg syntes hårene vokste alt for fort ut igjen (holdt bare litt under én uke).
Så prøvde jeg voksing da jeg skulle på ferie i 14 dager, men da det hadde gått litt over en uke begynte hårene å komme igjen.

Det jeg bruker nå er ladyshave, men den kommer ikke helt inntil huden, så hårene stikker ut som pigger dagen etter, om ikke samme kveld.

Er det noen andre enn meg som sliter så mye med uønsket hårvekst? Er det noen som har erfaring med laser, både profesjonelt og hjemme, som for eksempel denne: http://www.elkjop.no/product/personlig-pleie/harfjerning-for-kvinner/FGL1PE2001/silk-n-flash-go-lux-harfjerning ?

Anonymous poster hash: e10c5...aaa
Videoannonse
Annonse
Gjest Dansedilla
Skrevet

Jeg vokser armhulene jevnlig, og det fungerer veldig bra. Holder bare i en-en og en halv uke da, men da slipper jeg sår en liten tid iallefall. På leggene voksingen i en uke eller to. Og det kommer ikke like mye tilbake føler jeg. Har ikke prøvd laser, men det frister. Hadde jeg bare hatt råd.

Skrevet

For min del funker shaving greit. Er bare å ha på shavingkrem mens du shaver og fukte huden godt etterpå :)

Skrevet

Laser vil kun fungere om hårene er mørke, og helst vesentlig mørkere enn huden. Jeg har samme problemet som deg, bortsett fra at jeg er hakket verre. For meg vil laser være bortkastet siden hårene er veldig lyse:/

Anonymous poster hash: 432a1...47e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...