Gå til innhold

Din rareste/morsomste/verste nettdate?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Før leste jeg ofte "daterapportene" på møteplassen, og der var det mye rart :)

Husker spesielt ei som hadde tatt toget i tre timer for å tilbringe helgen hos en mann.

Denne mannen var åpenbart av det litt gjerrige slaget. For han skulle ha 150 kr natta (altså 300 for helga), når hun var hos ham. I tillegg skulle han ha penger for maten hun spiste når hun var der. :fnise:

Jeg er mann selv og har ingen gode historier. (Jeg mistenker at det er flere rare menn, enn rare kvinner i samfunnet generelt)

Men jeg har venninner som har fått mange rare meldinger av menn, men de har kuttet kontakten før det har blitt noe date.

Jeg har ei venninne som tar printscreen av de verste meldingene hun får, og legger ut på Facebook/instagram :fnise:

Er det noen her som har noen bra meldinger eller rare dater? :)

Anonymous poster hash: 74bff...388

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest white tiger

Tinder- melding i går (første han skrev): "Hm.. er du spisbar? Ble sulten når jeg så bilde av deg ;P"

Var på en date med en jeg møtte på nettet når jeg var i tenåra (rundt 17 kanskje). Han var kjempenervøs, var nesten som hele fyren ristet. Vi skulle se på film hjemme hos ham. Han satte på en tegnefilm med veldig skrudd innhold, masse mennesker som kutta av hverandre kroppsdeler slik at blodet sprutet, og det hele var veldig groteskt og ikke helt min smak. Så hadde han vært i Sverige og kjøpt smågodt (vi bor på Vestlandet så Sverige er ikke akkurat en svipptur), og han hadde en gedigen bolle med kanskje rundt 10 kg smågodt som han serverte. Mens vi satt der i sofaen prøvde han å sakte komme nærmere meg og jeg satte meg bare lenger og lenger bort på sofaen. Da bussen min endelig skulle gå var jeg sjeleglad, men jeg hadde visst bomma på tidspunktet eller noe så det endte med at han kjørte meg hjem. 3-4 mil med kleinthet.. Da vi snakket sammen på nettet senere sa jeg pent nei til å treffe han igjen og da mente han at jeg burde gi ham en sjanse til for han hadde vært så nervøs.. Nei.. Har egentlig ikke et vondt ord å si om fyren, men tror neppe vi hadde blitt noen bra match..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...