AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #1 Skrevet 24. august 2014 Jeg skal på jobbreise og arbeidsgiver har bestilt hotellrom til meg for en person og faktura på rommet sendes til arbeidsgiver slik at jeg slipper å legge ut for det. Det er dobbeltseng på rommet, kan jeg da ta med samboeren min og betale direkte til hotellet det det koster ekstra med to på rommet, slik at det ikke påvirker fakturaen som blir sendt til arbeidsgiver? Anonymous poster hash: 5a546...b97
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #2 Skrevet 25. august 2014 Vi fikk iallefall delt det opp slik da jeg og barnet engang ble med på jobbreise. Arbeidsgiver visste at vi var med da, men de fikk kvittering for enkeltrom og så fikk vi selv en for det ekstra. Men kanskje greit å høre med hotellet om de kan gjøre dette?Anonymous poster hash: 8aaf9...075
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #3 Skrevet 25. august 2014 Ikke noe problem i Norge i hvert fall. Så lenge det er ledige dobbeltrom. Bare hør med hotellet. Veldig viktig at de vet om det på forhånd. Lite lurt å bestile enkeltrom og så dukke opp med hele familien. Noen mennesker gjør faktisk det! Hilsen hotellresepsjonist.Anonymous poster hash: 15d4b...137
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå