Gå til innhold

Kaviar som glidemiddel?

Fremhevede innlegg

Skrevet

kan rognet klekke når det blir varmet opp i vagina??? Går dette fint eller er det ikke bra`???

Anonymous poster hash: d582c...26c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan rognet klekke når det blir varmet opp i vagina??? Går dette fint eller er det ikke bra`???

Nå må trollmors vuggevise synges

Natta

Anonymous poster hash: ee24a...187

• Liker 3
Skrevet

Du kommer til å få musa de full av småfisk, så anbefaler ikke det. De kan svømme opp og bosette seg i livmora di, og da ender du med å føde en hel fiskestim. Er eggene ubefruktet, og du har ubeskyttet sex med en mann, så kan barnet deres risikere å fødes med finner og gjeller.

Anonymous poster hash: 97cfb...553
  • Liker 9
Skrevet

Ikke gjør det. Hvis de blir trykt opp i livmoren så kan de bli befruktet der, og hva resultatet blir da kommer an på far og hvilen fisk rognen var fra. Havfruer blir til på denne måten.

Skrevet

Kaviar frarådes, bruk ketchup i stedet.

Skrevet

Ikke gjør det, venninnen min fødte fiskebarn på denne måten.

Skrevet

Jeg fatter ikke hvordan du engang kom på denne ideen?

Skrevet

Jeg fatter ikke hvordan du engang kom på denne ideen?

Kanskje fordi intimsåpe og babyolje ble frarådet til dette bruk, tidligere i kveld på KG?

Skrevet

Kanskje fordi intimsåpe og babyolje ble frarådet til dette bruk, tidligere i kveld på KG?

Haha ja det forklarte jo litt^^ Jeghenger ikke nok her inne skjønner jeg :P Takk!

Skrevet

Haha ja det forklarte jo litt^^ Jeghenger ikke nok her inne skjønner jeg :P Takk!

:)

Skrevet

Du vet at kaviar består bl.a av kokt torskerogn? Kan den da klekke?

Skrevet

Rogn er tatt rett fra hunnfisken, så eggene er ubefruktet. I tillegg er de kokt, så det går mest sannsynlig bra.

Men for å være sikker bør du bruke wasabi I stedet...

:ironi:

Gjest nobilian
Skrevet

Men for å være sikker bør du bruke wasabi I stedet...

:

"For den intense følelsen"..

• Liker 2
Skrevet

Jeg er klar over at dette er en tulletråd, meeeeeeeeeeeeeen jeg hadde en gang i tiden en kunde som kjøpte noen buttplugs (ja, jobber i en slik butikk) og når jeg spurte om han ville ha med glid sier han 'Neitakk, jeg bruker kaviar, jeg. Beste du kan bruke! Du bør anbefale det til alle kundene!'

:bond:

Skrevet

:hakeslepp:

Anonymous poster hash: 742d4...513

Skrevet

Jeg er klar over at dette er en tulletråd, meeeeeeeeeeeeeen jeg hadde en gang i tiden en kunde som kjøpte noen buttplugs (ja, jobber i en slik butikk) og når jeg spurte om han ville ha med glid sier han 'Neitakk, jeg bruker kaviar, jeg. Beste du kan bruke! Du bør anbefale det til alle kundene!'

:bond:

Etter alle historiene du har kommet med i "dumme ting kunder sier" så er jeg ikke i det minste overrasket....... :)

Anonymous poster hash: fb3ef...b71

• Liker 1
Skrevet

Et godt tips er også å unngå søke på kaviar + sex på internett... :sjokk:

• Liker 2
Skrevet

Et godt tips er også å unngå søke på kaviar + sex på internett... :sjokk:

Takk for den !!! Jeg MÅ ju når man ikke bør . Og det burde jeg virkelig ikke ha gjort....

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...