Gå til innhold

Billy Ray Cyrus, en tiltrekkende mann?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva synes dere kvinner om utseendet til Billy Ray Cyrus (amerikansk countrysanger for de som ikke vet det)? Er han en tiltrekkende mann? :) Lurer bare, han er jo ingen ungfole lenger kanskje men holder seg greit vil jeg si.

1257435492_billy-ray-290.jpg

Anonymous poster hash: 57278...73e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nææææææææææææææææh

Anonymous poster hash: 0353a...cca
  • Liker 1
Skrevet

Ikke helt min type...

• Liker 1
Skrevet

Syns han ser ut som Kelly Clarkson med skjegg :klo:

• Liker 1
Skrevet

TS her, hva er galt med ham egentlig ?

Han tar jo tydelig vare på seg selv, solbrun sunn hud, hvite tenner, har en moteriktig stil..

I tillegg har han tett hårmanke for alderen og maskulin skjeggvekst/tredagers :)

Tenker at verden er ikke lett for menn hvis denne karen ikke er god nok en gang..

Skrevet

Det er ingenting i veien med han.

Gjest Amémonos
Skrevet

:ler:

Kanskje hvis dette hadde vært 70-tallet.

Skrevet

Nei, jeg liker dem unge og pene.

Anonymous poster hash: 799d7...96b
Skrevet

TS her, hva er galt med ham egentlig ?

Han tar jo tydelig vare på seg selv, solbrun sunn hud, hvite tenner, har en moteriktig stil..

I tillegg har han tett hårmanke for alderen og maskulin skjeggvekst/tredagers :)

Tenker at verden er ikke lett for menn hvis denne karen ikke er god nok en gang..

Jeg synes han prøver for hardt ... Som du sier er han ingen ungfole lenger, men kler seg likevel som en 20-åring ser det ut til. (Eller rettere sagt, han ser ut som han prøver å kle seg som en 20-åring.) Ikke helt min type mann.

Anonymous poster hash: 3eb5c...e2e

• Liker 1
Skrevet

Dårlig bilde av han. Han er kjekkere enn de fleste andre på den alderen. For gammel for meg da, jeg er i 20-årene.

Anonymous poster hash: 968ab...78b
Skrevet

Helt ærlig syntes jeg ikke ved første øyekast noe om mannen på bildet. (Vet ikke hvem det er).

Så prøvde jeg å se for meg at han småflørtet med meg, var gentleman med god humor.... Ja, da ble han med ett mye kjekkere!

Et bilde er et bilde. Gir ikke noe inntrykk av personen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...