Gå til innhold

Sulten, men orker ikke mat

Fremhevede innlegg

Skrevet

De siste dagene har jeg vært sulten samtidig som jeg føler jeg har mat langt opp i halsen. Jeg føler jeg har luft langt opp i halsen på en måte slik at jeg ikke orker mat. Noen som skjønner hva jeg mener?

Det begynte på tirsdag, fortsatte på ettermiddagene fram til fredag hvor jeg ble kvalm og måtte gå hjem fra jobb. Fikk kastet opp til slutt, var skikkelig kvalm. Ble bedre utover fredagen og bra på lørdag. Utpå lørdagen følte jeg det slik jeg føler det nå igjen. Det er mest på ettermiddagen, føler meg vanlig ellers. Det går litt over av og til, og jeg spiser litt mat, men jeg orker ikke mye- blir fort mett og ganske fort sulten igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sliter du med noe mentalt for tiden? Da kan en ofte få slike reaksjoner fysisk.

Ellers ville jeg prøvd med mat som er lett å spise, kokte egg, smoothies, makaroni.

Skrevet

Sliter du med noe mentalt for tiden? Da kan en ofte få slike reaksjoner fysisk.

Ellers ville jeg prøvd med mat som er lett å spise, kokte egg, smoothies, makaroni.

Jeg har vært veldig sliten og trøtt siden jeg begynte på jobb igjen for tre uker siden, ellers sliter jeg ikke noe mentalt, egentlig. Takk for tips. :)

Skrevet

Jeg har vært veldig sliten og trøtt siden jeg begynte på jobb igjen for tre uker siden, ellers sliter jeg ikke noe mentalt, egentlig. Takk for tips. :)

Da kan det være litt det, sammen med at du kanskje har en periode hvor du ikke har matlyst. Det skjer!

Skrevet

Sjokolademjølk, om du liker det, er bra for å få i gang matlysten. Og så får du litt energi og næring. Lukka til, håpar du blir betre snart <3

Skrevet

Spiser du mye eller mindre?

Hvis jeg er deprimert og er litt utenfor. Hvis det har skjedd noe jeg blir deprimert av, så kan jeg få det som deg. Jeg kan føle meg så sulten men samtidig føler jeg at jeg er skikkelig mett. Forrige uke så hadde jeg en periode der jeg var deprimert. men det har jeg ikke nå, men de sitter lenge igjen på meg. Og jeg har bare spist en nuddelpakke og drikki et glass med sjokolademelk siden klokka 06 på morran. sulten, men føler at jeg skal kaste opp når som helst.

Anonymous poster hash: b1113...e91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...