Gjest Snorkfrøken Skrevet 23. juni 2002 #1 Skrevet 23. juni 2002 Etter å ha gått rundt i flere uker og vært nervøs og ikke visst når det skulle skje, så er jeg nå ferdig utdrukket! :D Lørdag morgen ringer telefonen og en jente i London gir meg beskjed på oxford-english om å ta med diverse saker pluss en gul blomst bak øret og gå ned på gata en time senere - der skal jeg bli hentet av en ukjent mann! Jeg får jo fullstendig panikk og får ikke med meg hva jenta på tlf sier, så jeg må ringe forloveren min og få lista på nytt :) Nede på gata blir jeg hentet i en stor amerikansk bil av en ekte Texas-cowboy! Vi kjørte rundt en stund (og jeg fant ut hvem han var ), før jeg ble satt av utenfor Frognerparken med beskjed om å lete etter noe loddent.... Borte på gresset stod en stoooor ku og gresset - hmmm Så jeg gikk bort og rev av hodet - og der er en av venninnene mine med svetten rennende! Og bena - det var søsteren min! Så ble det super picnik i frognerparken i deilig vær - med innlagt intevju av meg (inni kua). Der skulle jeg lage en 7 minutters reportasje om kjærlighet! Jeg fant heldigvis et mannlig utdrikningslag, så det var jo et enkelt intevjuobjekt, og så ble det et par personer til. Utrolig bra intevju gjetter jeg Deretter fikk jeg bind foran øynene og ble kjørt avgårde! Jeg var utrolig nervøs (trodde de skulle gjøre noe skummelt med meg), så jeg var ikke så veeeldig velvillig til å bli med når jeg skulle følge med dem ut av bilen. Men så tok de av bindet - og der var Tusenfryd! Vi kjørte masse morsomme karuseller og jeg fikk flotte premier (som jeg måtte ta på meg) Solbriller, lilla lebestift, caps, uekte hår, munnspill, stoooore øredobber osv. I den siste karusellen åpnet himmelen seg og vi ble gjennombløte - så da gikk turen til bilen og vi var ganske mange halvnakne jenter som gjemte oss under tepper i tre biler! Så kjørte vi igjen, og etter en stund kom vi til hytta til en av jentene. Der fikk jeg masse gaver som skulle minne meg om jentene - og jeg måtte gjette. Utrolig vanskelig! Så spise vi deilig mat og koste oss. Etter en stund ble det video-show! Et par av jentene hadde intevjuet samboeren min kjørende rundt i bilen vår. Det var et utrolig bra intevju - og jeg gråt masse! Og jeg tror nok de fleste øynene var ganske våte når videoen ble avsluttet med kjæresten min i slowmotion med Celine Dion musikk og disse ordene rullende over skjermen (skrevet i gjesteboken til datteren vår tre dager etter at hun ble født): "Jeg sitter her og savner dere så fryktelig. Dere er nok det største som har hendt meg her i livet, og jeg er så uendelig lykkelig. Så liten og sårbar du er Jeg skal alltid, alltid være der for deg Jeg skal alltid støtte deg i det du vil gjøre Jeg skal alltid passe på deg Du, min vakreste øyensten Vit at jeg elsker dere, mine aller mest dyrebare skatter." Jeg hadde en fantastisk dag og merket mer enn noensinne hvor utrolig heldig jeg er som skal få lov til å gifte meg med mannen i mitt liv! Klem fra Snorkfrøken
scorpion73 Skrevet 23. juni 2002 #2 Skrevet 23. juni 2002 Høres helt utrolig ut. Koslig å høre at du hadde det fint. Lykke til vidre med planleggingen...........
August Skrevet 24. juni 2002 #3 Skrevet 24. juni 2002 Det hørtes topp ut. Hørtes også som om du har gjort et godt valg når du valgte mannen din også.
Elma Skrevet 24. juni 2002 #4 Skrevet 24. juni 2002 Høres ut som et kjempeflott utdrikningslag. Gleder meg masse til mitt, men det blir vel enda en liten stund til regner jeg med :-)
Gjest Jamila Skrevet 24. juni 2002 #5 Skrevet 24. juni 2002 Hei! Så herlig!! Videoen hørtes helt skjønn ut, så flotte venninner og mann du har! :-) (jada, har jo fått "live" referatet fra lørdag også! noen var slitne i går... ;-)
gleder meg! Skrevet 24. juni 2002 #6 Skrevet 24. juni 2002 Det hørtes bare ut som det perfekte utdrikningslaget!!! Men, etter fem års jobbing på Tusenfryd så blir jeg vel ikke sendt dit... Lykke til med bryllupet!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå