Gå til innhold

Sports-BH til daglig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å bruke sports-BH til daglig. Noen andre som gjør det? Anonymous poster hash: b3d5b...b81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjør det gjerne på jobb. Jeg jobber deltid i en butikk, og det er kjempegreit å ha noe som holder det litt mer på plass når man løfter og beveger seg mye. Bruker det også om jeg har fått gnagsår av vanlige bh-er :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker ofte sportsbh på jobb. Jobber på sykehus, blir endel "bøy&tøy" og løfting i løpet av ei vakt, dessuten er det veldig greit å bruke under den hvite kittelen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det gjerne på jobb. Jeg jobber deltid i en butikk, og det er kjempegreit å ha noe som holder det litt mer på plass når man løfter og beveger seg mye. Bruker det også om jeg har fått gnagsår av vanlige bh-er :Nikke:

Får du gnafsår av vanlig bh, så er du blant de 8 av 10 som går med feil bh størrelse.

Sportsbher har gjerne et kraftigere stoff og blir letter fuktig av svette, noe som kan gi hudirritasjon om du bruker den hele dagen.

Sportsbher klemmer også ofte brystene flatere når de ikke har skikkelig cup.

Etter operasjon i brystet er det vanlig å måtte bruke sports eller "bandasje" bher de første 6 ukene etterpå. Men legen gir beskjed om at dette ikke skal brukes utenom trening fordi det kan endre fasongen på bryst.

En gang i mellom gjør vel ingen forskjell, men daglig ville ikke jeg med operert pup brukt sportsbh.

Anonymous poster hash: e378a...c76

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får monoboob av sportsbh, så jeg unngår det hvisjeg kan. Jeg sverger til spielebh.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får du gnafsår av vanlig bh, så er du blant de 8 av 10 som går med feil bh størrelse.

Sportsbher har gjerne et kraftigere stoff og blir letter fuktig av svette, noe som kan gi hudirritasjon om du bruker den hele dagen.

Sportsbher klemmer også ofte brystene flatere når de ikke har skikkelig cup.

Etter operasjon i brystet er det vanlig å måtte bruke sports eller "bandasje" bher de første 6 ukene etterpå. Men legen gir beskjed om at dette ikke skal brukes utenom trening fordi det kan endre fasongen på bryst.

En gang i mellom gjør vel ingen forskjell, men daglig ville ikke jeg med operert pup brukt sportsbh.

Anonymous poster hash: e378a...c76

Er ikke størrelsen som gjør at det gnager, men blondekantene på de "fine" bh-ene mine ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får monoboob av sportsbh, så jeg unngår det hvisjeg kan. Jeg sverger til spielebh.

Jeg og. Får en eneste svær pupp. Ser rart ut. Men jeg bruker heller spileløse myke bher uten push.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener såpass ofte at jeg bruker den så og si daglig :P Men ellers er den god å bruke på lange reiser, på en søndag eller i perioder med mye skolearbeid/eksamen. SportsBH er jo digg å ha på seg, men ser ikke særlig bra ut med noen av klærne mine til at jeg kan bruke den daglig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri prøvd sports-BH før. Men har vurdert det.. hvordan er størrelsene i forhold til "normale" BH'er?
Jeg er ganske stor.. så aner ikke om de passer til noen som er så stor som meg. Bruker 80F i vanlig... kunne godt gått opp en størrelse...



Anonymous poster hash: 29f5b...d0f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri prøvd sports-BH før. Men har vurdert det.. hvordan er størrelsene i forhold til "normale" BH'er?

Jeg er ganske stor.. så aner ikke om de passer til noen som er så stor som meg. Bruker 80F i vanlig... kunne godt gått opp en størrelse...

Anonymous poster hash: 29f5b...d0f

Du finner garantert en sports-BH som passer. De er gjerne ikke i "cup-størrelser" men f.eks XS-XXL og de er som regel veldig elastiske og skal sitte stramt.

Men de er ikke alltid spesielt pene på oss med store bryster. De klemmer det vi har ganske flatt og når mye pupp blir veldig klemt flatt, så ser det av og til ganske rart ut. I tillegg blir det som nevnt monopupp, om det ikke er modell som har skille mellom brystene.

Perfekt til trening eller når man ikke vil ha noen form for dissing eller "bouncing" i det hele tatt, men for meg er det ikke noe jeg vil eller kan gå med til daglig og ute blant folk.

Anonymous poster hash: 4cef1...1ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri prøvd sports-BH før. Men har vurdert det.. hvordan er størrelsene i forhold til "normale" BH'er?

Jeg er ganske stor.. så aner ikke om de passer til noen som er så stor som meg. Bruker 80F i vanlig... kunne godt gått opp en størrelse...

Anonymous poster hash: 29f5b...d0f

Jeg bruker 75F, men S i sports-BH. Du finner nok fint en sports-BH som passer til deg også :)

Anonymous poster hash: 4e8ef...c1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker 75F, men S i sports-BH. Du finner nok fint en sports-BH som passer til deg også :)

Anonymous poster hash: 4e8ef...c1a

Oy, S i sports-BH.

Tenker å teste det ut, eller se etter en som "skiller" brystene. Burde ta meg en tur å sjekke.

Har alltid tenkt å sports-BH'er kun er for de med små bryster :P

Anonymous poster hash: 29f5b...d0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er ikke størrelsen som gjør at det gnager, men blondekantene på de "fine" bh-ene mine ;)

Kjøp noen uten blondekant da vel!

Anonymous poster hash: 269e4...1d8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oy, S i sports-BH.

Tenker å teste det ut, eller se etter en som "skiller" brystene. Burde ta meg en tur å sjekke.

Har alltid tenkt å sports-BH'er kun er for de med små bryster :P

Anonymous poster hash: 29f5b...d0f

Det er jo oss med store bryster som virkelig trenger sportsbh når vi trener :)

Anonymous poster hash: fea1a...64e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer det jeg også, får gnagsår og vondt av de vanlige BHene... Eneste var det som ble sagt oppe som mono og flatklemte pupper :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...