Gå til innhold

Haha! Var på den syyyykeste daten nå! :D


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en date i dag, med en fyr jeg bare har sendt meldinger med på nett.

Traff han på en kafé, og hele fyren var bare så rar! Han var så utrolig blid og glad hele tiden.mog det var jo koselig. Men da han gikk for å kjøpe noe å drikke så jeg at han hadde bilde av en liten kattunge på telefonen sin :fnise: Og når han kom tilbake så hadde han kjøpt seg en kopp temed noe han kalte Bestemors frukthage! :D

Er det mulig!? Fyren var jo grei. Men jeg syns bare det virker så gay! Kattunge og bestemors frukthage! Og da det gikk forbi en par med barnevogn, så han så lenge etter dem :) Trir jeg bare sender han en mld, om at det ikke blir flere dater på oss jeg!

Noen andre her som har noen historier med raringer dere har møtt på nettdating? :)

Anonymous poster hash: ac0b1...ae3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det rart at han liker dyr og te?

Begge delene er ganske vanlige.

Hadde håpet på en killer bra historie her, men at en mann har en katt og drikker te synes jeg var litt vel kjedelig :P

Du må åpne sinnet ditt litt mer enn dette, miss! : )

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis teen het bestemors frukthage så kunne da ikke den stakkars blide karen noe for det? Og om han har bilde av en søt katt? So what.. synes det hørtes sjarmerende ut jeg? :)



Anonymous poster hash: d6a53...3e6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er noen trøst, oppi denne utrolig rare historien med en mann med kattebilde og te, så opprettet daten din en tråd her på forumet denne uka om hvorvidt det er rart av en mann å bestille te på kafe-date. :hug:



Anonymous poster hash: f391d...16e
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra tråd som svar på den andre tråden!

Anonymous poster hash: 61fd0...a0d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Avskrive en person fordi han har kattunge på tlf og drikker te?

Og folk forstår ikke hvorfor de er single..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff høres ut som du var på date med ei åtteårig jente, dump!

Anonymous poster hash: 82ce5...347

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det han her?

Pfft!

Vel. Vi får se. Er daten min en kg-bruker kan det hende det dukker opp en tråd her i morgen:
"Herregud! Jeg var på cafe med en jeg har truffet på nettet i dag. Og så bestilte han frukt-te!! Det stinka blomster og tørka frukt i hele cafeen! Er dere enige i at det er skikkelig turn-off?"

Og så kommer halve tråden til å være full med fnise-smilefjes, "Dump ham!!" Og "det er dealbreaker for meg ja!"

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow..... kvinnfolk syter og klager over at mannfolk er for lite følsomme, men er jammen kjappe til å dumpe dem om de viser tegn til å være det. ikke rart folk er single



Anonymous poster hash: 889f3...18d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror denne tråden er sakset fra om menn som liker katter er turnon? Dårlig trolla

Kombinert med den om hva en mann kan bestille på cafè-date. Ble litt gjennomsiktig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror denne tråden er sakset fra om menn som liker katter er turnon? Dårlig trolla

Og hva de skal bestille på kafe-date.

Anonymous poster hash: ea7d1...047

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...