AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #1 Skrevet 24. august 2014 I tenåra eksperimenterte jeg og en kamerat litt med oral og analsex, vi hadde ingen baktanker med dette, bare lot lyset være av og forestilte vi var med hver våre kvinner, dette var bare for å få sexuell tilfredsstillhet, å ga oss ingenting ut over dette, dette er nå 15-20 år siden, gjør dette meg og ham til homo/bifile ? Vi er har begge hatt jente kjærester etter dette og er gifte og har barn den dag i dag, flere som har slike fortrengte hemmeligheter fra ungdommenAnonymous poster hash: b146b...8b1
Gjest Jørild Skrevet 24. august 2014 #2 Skrevet 24. august 2014 (endret) Det gjør deg vel eksperimentell. Verken mer eller mindre. Endret 24. august 2014 av Jørild
Thought-Fox Skrevet 24. august 2014 #3 Skrevet 24. august 2014 I tenåra eksperimenterte jeg og en kamerat litt med oral og analsex, vi hadde ingen baktanker med dette, bare lot lyset være av og forestilte vi var med hver våre kvinner, dette var bare for å få sexuell tilfredsstillhet, å ga oss ingenting ut over dette, dette er nå 15-20 år siden, gjør dette meg og ham til homo/bifile ? Vi er har begge hatt jente kjærester etter dette og er gifte og har barn den dag i dag, flere som har slike fortrengte hemmeligheter fra ungdommenAnonymous poster hash: b146b...8b1 Nei, ikke nødvendigvis. En handling gjør ikke en legning. Og identiteten din er det du selv som definerer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå