Gå til innhold

Kitchen aid - Frosted pearl


Fremhevede innlegg

Skrevet

https://www.kitchn.no/Default.aspx?Cat=47&Id=28080

Jeg har så lyst på denne at jeg holder på å gå i bakken. Men det er så latterlig dyr! Jeg betaler gjerne litt ekstra for designet, den skal stå fremme og det er så flott, men er det ellers noen som har noe å utsette på funksjonen til denne modellen?

Takker for alle tilbakemeldinger! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har og så lyst på den...

Skrevet

Vi har den (annen farge), og jeg elsker den :)

Skrevet

WOW, det var en nydelig versjon.... :danse:

Har flere produkter fra Kitchen Aid, og er også strålende fornøyd med de alle :) Prisen er jo selvfølgelig litt vel høy...men vet jo at Kitchen pleier å ha gode medlemstilbud med jevne mellomrom, så kanskje det kan ordne seg da.

Selv kjøpte jeg nettopp en Kitchen Aid Toaster fra England. Betalte med frakt ca 1750,- og så kommer toll/moms i tillegg, men samme modell på Kitchn koster 3500,- så sparer nå godt over 1000,- bare på den :)

Det er forresten ingen problem å kjøpe el-produkter fra England, for der er det bare å bytte støpsel :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...