Prudence Skrevet 24. august 2014 #1 Skrevet 24. august 2014 https://www.kitchn.no/Default.aspx?Cat=47&Id=28080 Jeg har så lyst på denne at jeg holder på å gå i bakken. Men det er så latterlig dyr! Jeg betaler gjerne litt ekstra for designet, den skal stå fremme og det er så flott, men er det ellers noen som har noe å utsette på funksjonen til denne modellen? Takker for alle tilbakemeldinger!
Lille Rosa Skrevet 24. august 2014 #3 Skrevet 24. august 2014 Vi har den (annen farge), og jeg elsker den
Frk Midnattsol Skrevet 24. august 2014 #4 Skrevet 24. august 2014 WOW, det var en nydelig versjon.... Har flere produkter fra Kitchen Aid, og er også strålende fornøyd med de alle Prisen er jo selvfølgelig litt vel høy...men vet jo at Kitchen pleier å ha gode medlemstilbud med jevne mellomrom, så kanskje det kan ordne seg da. Selv kjøpte jeg nettopp en Kitchen Aid Toaster fra England. Betalte med frakt ca 1750,- og så kommer toll/moms i tillegg, men samme modell på Kitchn koster 3500,- så sparer nå godt over 1000,- bare på den Det er forresten ingen problem å kjøpe el-produkter fra England, for der er det bare å bytte støpsel
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå