AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #1 Skrevet 24. august 2014 Hva kan man gjøre når en voksen person ser ut til å være avhengig av sosiale medier som Facebook? Kort fortalt: En voksen person, som bruker fritiden og hvert ledige sekund til å sjekke Facebook. Som føler seg forpliktet til å svare med det samme på meldinger på Facebook eller mobil. Som sover svært lite om natten for å kunne prate med folk på Facebook. Middag med familien blir nedprioritert, og spises kald, fordi man har avtale om å snakkes på Facebook o.l. Jeg er bekymret. Men aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre for å hjelpe vedkommende. Jeg har sagt klart og tydelig at jeg tror at vedkommende er avhengig og at noe må gjøres. Anonymous poster hash: a9723...dc4
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #2 Skrevet 24. august 2014 Ta kontakt med blåkors for veiledning. I forbindelse med spillavhengighet kan også dette berøres.http://www.blakors.no/?CatID=1190&gclid=CjsKDwjwmuafBRCQ7ef6zJXhdRIkAFH2med0fQMUWxYEV54A7Xn3FuQ-xUyNAEJZOxLmFh3vypV5GgLQd_D_BwEAnonymous poster hash: b22aa...88a
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #3 Skrevet 24. august 2014 Her er en fin regel: Du blir ikke avhengig av det du ikke gjorde i går. Anonymous poster hash: 7e337...ee8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå