Gå til innhold

Øyedråper som bedøver

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal til øyenlege å få disse øyendråpene som bedøver øyet, for å få best mulig resultat av synstest da jeg sliter med briller. Noen sier det er forferdelig å man ser ikke noe, noen sier det bare er litt tåkete det som er nærme. Noen som har gjort det som kan dele erfaring?

Anonymous poster hash: 3f2e2...89b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått slike dråper og det var ikke smertefullt eller vondt.Kun rart.. Litt tåkesyn men kunne fint bevege meg rundt i et fremmed rom

Skrevet

Jeg har fått slike dråper og det var ikke smertefullt eller vondt.Kun rart.. Litt tåkesyn men kunne fint bevege meg rundt i et fremmed rom

Er ikke slik at jeg går i blinde her hjemme liksom? Evnt kan gå på besøk til foreldra mine ? :) typisk med sånne folkehistorier som skremmer :)

Skrevet

hihihi neii.. Ikke de jeg fikk i alle fall.. Det går over rimelig fort.. :)

Skrevet

Jeg har fått sånne dråper et par ganger, og jeg kunne orientere meg jeg også, selv om jeg så litt tåkete. Gikk vel over innen .... hmm, jeg husker ikke helt, men går ut ifra at jeg ville husket det om det gikk lang tid.

Det jeg synes er kulest (ihvertfall med de dråpene jeg fikk sist) er at pupillene blir kjempestore, så øynene mine så akkurat ut som øynene til kattene mine *humre*

Men neida, det er nok ingenting å grue seg for :) Om du er usikker, kan du jo kanskje spørre en venn/venninne være med deg?

Anonymous poster hash: 0af38...3e2
Skrevet

Har fått sånne før div undersøkelser og i forbindelse med operasjon, og jeg synes ikke det er så ille. Sved da jeg hadde store operasjonssår innpå øynene, da. Det var faktisk shitvondt. Men dette er heldigvis noe de færreste slipper å oppleve.

Skrevet

Har fått sånne før div undersøkelser og i forbindelse med operasjon, og jeg synes ikke det er så ille. Sved da jeg hadde store operasjonssår innpå øynene, da. Det var faktisk shitvondt. Men dette er heldigvis noe de færreste slipper å oppleve.

Jeg har heldigvis ingen operasjonssår :) Satse på det går bra.

Samboeren min skal følge meg da jeg fikk klar beskjed om at jeg ikkje fikk kjøre bil etterpå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...