Gå til innhold

Er jeg litt bifil?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har hørt at det er mulig å tiltrekke seg f.eks 60% av menn og 40% av kvinner når man er bifil og lurer kanskje på at jeg tiltrekker meg 95% av menn og 5% av kvinner :P

Har aldri følt det sånn før, men var en pen jente på en fest her som jeg da møtte pga at min samboer kjenner samboeren hennes. Hun skulle absolutt holde hånda mi og virket veldig interessert. Jeg synes det var litt spennende om dere forstår samtidig som jeg kanskje ikke tror jeg ville hatt sex med en jente osv.

Jeg kunne jo aldri funnet på noe heller siden jeg har en kjæreste som jeg elsker, men jeg får litt forvirrede følelser om det. For om det hadde vært en mann som hadde klenger på meg så hadde jeg jo følt at det var veldig ubehagelig.

Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg spør om og klarer ikke helt forklare det.

Anonymous poster hash: 3327e...f7b

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er du seksuelt og/eller romantisk interessert i mer enn ett kjønn? I så fall virker det sannsynlig at du er bifil. Det er ikke så veldig komplisert, egentlig.

Endret av Thought-Fox
Gjest Coolaid
Skrevet

Jeg tror du tar feil angående prosentregningen din.

Man blir tiltrukket av dem man blir tiltrukket av, og tiltrekker dem som finner en selv tiltrekkende.

Det er lov å være litt bi-nysgjerrig... hvem vet, kanskje du finner ut at du ikke tiltrekkes samme kjønn, kanskje ikke. Og om du gjør det, så trenger du ikke leve det ut. Man blir ikke dypt ulykkelig og deprimert om man ikke får lov å leve ut absolutt alt. Mange er fornøyde med å ha følelser for samme kjønn uten at man trenger å gjøre noe ut av det. Det bestemmer du.

Skrevet

De aller, aller fleste er litt bifile.

• Liker 1
Skrevet

prosentregning er bortkastet når det kommer til sexualitet.

du liker de du liker, ferdig med det.

Anonymous poster hash: 8c5db...cc5
  • Liker 3
Gjest Coolaid
Skrevet
Chanchan, on 24 Aug 2014 - 16:29, said:

De aller, aller fleste er litt bifile.

Ja, særlig....

Skrevet

Ja, særlig....

Ja.

Skrevet

Ja.

Eller bare biseksuelle ^^,

Jeg er biseksuell, jeg tenner på jenter, men ikke følelsesmessig, kunne aldri tenkt meg å være sammen med ei. Jeg har prøvd, men det funket ikke, var aldri følelser involvert, bare det seksuelle...

Jeg er fæl >.<

• Liker 2
Skrevet

Forstår ikke at det er så viktig å definere hva man er, du liker den du liker :)

Gjest Coolaid
Skrevet
ilouises, on 24 Aug 2014 - 18:30, said:

Forstår ikke at det er så viktig å definere hva man er, du liker den du liker :)

For noen så er det sikkert bare det. Kanskje like viktig som for andre å ikke gjøre det :)

Skrevet

Jeg har hørt at det er mulig å tiltrekke seg f.eks 60% av menn og 40% av kvinner når man er bifil og lurer kanskje på at jeg tiltrekker meg 95% av menn og 5% av kvinner :P

Har aldri følt det sånn før, men var en pen jente på en fest her som jeg da møtte pga at min samboer kjenner samboeren hennes. Hun skulle absolutt holde hånda mi og virket veldig interessert. Jeg synes det var litt spennende om dere forstår samtidig som jeg kanskje ikke tror jeg ville hatt sex med en jente osv.

Jeg kunne jo aldri funnet på noe heller siden jeg har en kjæreste som jeg elsker, men jeg får litt forvirrede følelser om det. For om det hadde vært en mann som hadde klenger på meg så hadde jeg jo følt at det var veldig ubehagelig.

Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg spør om og klarer ikke helt forklare det.

Anonymous poster hash: 3327e...f7b

Hehehe. "Kanskje ikke tror jeg ville hatt sex med en jente osv." :ler:

Snakk med kjæresten din om det, og se hva dere kommer fram til. Det bør være innafor.

Gjest constance90
Skrevet

Alle kan ha seksuell tiltrekkelse av det motsatte kjønn. Det er stor forskjell på det og faktisk ha sex med noen eller forelske seg i de.

Ser haugevis av jenter som er attraktive men vil ikke ha sex med de. Annser derfor meg selv som hetrofil, ikke 5% bifil som du mener.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...