Gå til innhold

rydde opp i inkasso


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg driver å rydder opp i mitt økonomiske kaos, og har fått betalt ned 2 av sakene mine.. men hvor kan jeg sjekke at jeg ikke har noen andre inkasso saker på meg? er det noen plass jeg kan ringe eller sende mail for å få en felles oversikt over hva som står i mitt navn?

Googlet dette, men ble ikke klokere :-(



Anonymous poster hash: c3878...31d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I en annen tråd om dette temaet var det en som tipset om inkasso.no

Der står det og en del info som kan være nyttig å lese. Siden virker og seriøs, jeg har vært inne og lest litt for å oppdatere meg. Har tidligere jobbet med inkasso.

Anonymous poster hash: cb583...429

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en annen tråd om dette temaet var det en som tipset om inkasso.no

Der står det og en del info som kan være nyttig å lese. Siden virker og seriøs, jeg har vært inne og lest litt for å oppdatere meg. Har tidligere jobbet med inkasso.

Anonymous poster hash: cb583...429

Siden er seriøs ja. Det er nettsiden til Norske inkassobyråers forening, altså bransjeorganisasjonen. De useriøse aktørene i bransjen får ei heller være medlem der.

Det du tenker på er vel muligheten man har på siden til å sendebforespørsel ang seg til alle medlemsbyråer via nettsiden - og det er den enkleste måten å gjøre dette på.

Anonymous poster hash: 24f8d...2e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da skal jeg sjekke det ut, men er det en felles mail man kan sende forespørsel til eller må man sende en mail til alle som er medlemmer hos den fagforeningen? det var jo ei laaaaang liste :-O

ts



Anonymous poster hash: c3878...31d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

da skal jeg sjekke det ut, men er det en felles mail man kan sende forespørsel til eller må man sende en mail til alle som er medlemmer hos den fagforeningen? det var jo ei laaaaang liste :-O

ts

Anonymous poster hash: c3878...31d

Omtrent midt på siden finnes informasjonen du trenger. Du sender en henvendelse til foreningen, og de videreformidler til alle sine medlemsbedrifter. Så får du svar pr post til din folkeregistrerte adresse.

De har også et excelark med oversikt over de inkassobyråers som ikke er medlemmer. De må du skrive til selv :-)

I den andre tråden skrev jeg et langt innlegg med mange lenker. Den ligger på side 2 eller 3 tror jeg. Får ikke sjekket opp nå.

Anonymous poster hash: 24f8d...2e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...