Gå til innhold

Stjørdal DPS.Trådløsnett?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Som tittelen sier.Er det non som veit om de har trådløst nettverk for pasienter på Stjørdal DPS?

(veit dette ikkje er direkte helse spørsmål,men mener at det her er det rette undeforumet)

Anonymous poster hash: b1efe...810
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tviler

Skrevet

Spør de som er ansatt der?

Anonymous poster hash: 859db...706
  • Liker 1
Skrevet

Tviler

Fordi?Eg mener flesteparten av sjukehus og institusjoner når til dags har jo trådløsnett.

Skrevet

Fordi?Eg mener flesteparten av sjukehus og institusjoner når til dags har jo trådløsnett. Anonymous poster hash: b1efe...810

ja, men tror dps har et nett for de som jobber der, ikke for de som sitter å venter på venterommet. Men kan jo hende
Skrevet

ja, men tror dps har et nett for de som jobber der, ikke for de som sitter å venter på venterommet. Men kan jo hende

Nå er det snakk om ein døgnenhet.

Skrevet

Som tittelen sier.Er det non som veit om de har trådløst nettverk for pasienter på Stjørdal DPS døgnenhet?

(veit dette ikkje er direkte helse spørsmål,men mener at det her er det rette undeforumet)

Er ts som endra litt på spørsmålet.

Skrevet

Nå er det snakk om ein døgnenhet. Anonymous poster hash: b1efe...810

javel. Tror fortsatt ikke de har wi-fi til pasienter, men jeg vet ikke
Skrevet

Kan døgnpasienter bruke mobilen som de vil da?

På behandlingsinstitusjoner tror jeg at man ikke skal ha så mye kontakt med omverdenen. Men det beste er å spørre noen som jobber der.

Anonymous poster hash: 4784d...992
Skrevet

Aldri vært wi-fi til pasienter på de døgnpostene jeg har vært på.

Nett er det, men kun for ansatte.

• Liker 1
Skrevet

Derimot har det vært en pc, men den har det ikke vært lov å bruke facebook på. (Noe alle driter i såklart).

Jeg brukte mobilnett. Fikk bruke mobilen fritt.

Skrevet

Aldri vært wi-fi til pasienter på de døgnpostene jeg har vært på.

Nett er det, men kun for ansatte.

Eg har erfaring med trådløst nett på flere døgnposter eg har vært på derfor eg spør.

Skrevet

Kan døgnpasienter bruke mobilen som de vil da?

På behandlingsinstitusjoner tror jeg at man ikke skal ha så mye kontakt med omverdenen. Men det beste er å spørre noen som jobber der.

Anonymous poster hash: 4784d...992

Ja.Det er da ingen fengsel.Eg har vært innlagt mange ganger,og har aldri hørt noke om å ikkje ha kontakt med omverdnen

Skrevet

Nå var jeg opprinnelig på Stjørdal RKSF, men måtte være et par dager på DPS'n, da det var ferietid på avdelingen. Jeg mener å huske at det ikke var wi-fi, da var det i tilfellet ustabilt. De har dog en datamaskin man kan bruke. Mobilen så jeg pasientene satt med, så vil anta at det ikke er forbudt med det. Som tidligere nevn av en annen, det er ikke et fengsel.

Anonymous poster hash: 17997...fb7

Skrevet

Det er mulig det er, men min erfaring som nattevakt på ulike institusjoner, er at slikt ofte skrues av om natten. Spør de ansette, de vet dette nye bedre enn KG.

Skrevet

Det er mulig det er, men min erfaring som nattevakt på ulike institusjoner, er at slikt ofte skrues av om natten. Spør de ansette, de vet dette nye bedre enn KG.

Det har eg aldri opplevd som pasient.

Skrevet

Har nå funnet ut at de har nett.

• 3 uker senere...
Skrevet

Kan informere i tilfelle det skullr være noe andre som lurer på det samme,så er jeg nå på Stjørdal og de har trådløstnett som også fungerer på pasientrommene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...