AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #1 Skrevet 24. august 2014 .. Men det betyr overhodet ikke at jeg er interessert i deg selv om jeg gir deg en klem, dulter borti deg ved humor eller spør om en skal finne på noe.. Lesbiske trenger venner akkurat som andre.. Er ny her på forumet men har lest i trådene.. Vet ikke gjennomsnitts alderen på folk her, men for meg godt over tredve syntes jeg mange temaer rundt "oss" blir litt mistolket.. Behandle en lesbisk/homofil venn/venninne sånn du ville gjort med andre venner.. Og ja, jeg kan også si at en mann er dødskjekk.. Men mine hjertebank hører hjemme hos en dame.. Ha en flott søndag! 😊Anonymous poster hash: 6eadd...086 16
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #3 Skrevet 24. august 2014 Jeg er bifil, men har venninner som tror at bare fordi jeg faller for damer, så er jeg forelsket i dem. De tror at bare fordi jeg liker damer, ser jeg på alle damer i dusjen, flørter med alle damer, og ser alle damer som et mulig ligg. De tror visst jeg er halvt mann og halvt dame også i blant, flootters. Anonymous poster hash: bded0...7e2 2
minister-mio Skrevet 24. august 2014 #4 Skrevet 24. august 2014 Helt enig, men har aldri sett disse holdningene her på forumet egentlig 2
Magnifique Skrevet 24. august 2014 #6 Skrevet 24. august 2014 Hei. Jeg er helt enig med deg, ts. Jeg blir ikke forelska i alle venninnene mine, eller folk jeg møter, kun fordi de er av samme kjønn. Og jeg sier gjerne at en mann er kjekk, fordi det finnes mange kjekke menn der ute. Men jeg liker forsatt jenter. Det er synd at slike fordommer fremdeles lever i beste velgående, men man får ta det med litt humor og le av det, synes jeg Velkommen til oss 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #7 Skrevet 24. august 2014 Høres ut som du går gjennom "jeg er lesbisk"-fasen, som blir stadig vanligere blant unge kvinner. Anonymous poster hash: 4b82e...529
Gjest New_Girl Skrevet 24. august 2014 #8 Skrevet 24. august 2014 Høres ut som du går gjennom "jeg er lesbisk"-fasen, som blir stadig vanligere blant unge kvinner. Anonymous poster hash: 4b82e...529 Pleier kvinner i 30-årene å gå gjennom en "jeg er lesbisk" fase? Det har jeg aldri hørt om. 6
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #9 Skrevet 24. august 2014 AnonymBruker, on 24 Aug 2014 - 13:35, said: .. Men det betyr overhodet ikke at jeg er interessert i deg selv om jeg gir deg en klem, dulter borti deg ved humor eller spør om en skal finne på noe.. Lesbiske trenger venner akkurat som andre.. Er ny her på forumet men har lest i trådene.. Vet ikke gjennomsnitts alderen på folk her, men for meg godt over tredve syntes jeg mange temaer rundt "oss" blir litt mistolket.. Behandle en lesbisk/homofil venn/venninne sånn du ville gjort med andre venner.. Og ja, jeg kan også si at en mann er dødskjekk.. Men mine hjertebank hører hjemme hos en dame.. Ha en flott søndag! Anonymous poster hash: 6eadd...086 Har jeg aldri tenkt på. Eller aldri trodd. Kanskje dette er noe dere lesbiske går rundt og tenker på. Flott for deg Anonymous poster hash: 41886...9c0
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #10 Skrevet 24. august 2014 Jeg sier ikke at det er sånn hele tiden, men merker jeg modererer meg når jeg skal prøve å bli kjent med noen jeg ikke kjenner godt fra før. Klenger naturligvis ikke på noen jeg ikke kjenner godt, men etterhvert er det jo kanskje vanlig med en klem når man møtes. Og får meg som ikke er i ungdommen lenger, er jeg litt redd det skal oppfattes på feil måte. Det er ikke direkte lett å få nye venner i voksen alder heller. TSAnonymous poster hash: 6eadd...086
Frisørdama Skrevet 24. august 2014 #11 Skrevet 24. august 2014 Tenker at det er like naturlig å klemme venner om de er lesbiske, hetro, pan, transpersoner, homofile, bifile osv... Men jeg skjønner tankegangen din, har en kjæreste (og noen av hans kamerater) som tenker litt sånn -"tenk om han vil ha meg a" hvis det kommer en homofil mann bort, prøver å få de til å skjønne at det fungerer faktisk ikke sånn, jeg er heterofil og hopper da ikke på alle menn jeg møter, hvorfor skal det være annledes for en homofil... God søndag til deg også TS :-) 1
Gjest Snuppi Skrevet 24. august 2014 #12 Skrevet 24. august 2014 Høres ut som du går gjennom "jeg er lesbisk"-fasen, som blir stadig vanligere blant unge kvinner.Anonymous poster hash: 4b82e...529 Hvilken fase er det du befinner deg i da?
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #13 Skrevet 24. august 2014 Neineinei, dette er galt på alle måter.Anonymous poster hash: 0635c...05d
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #14 Skrevet 24. august 2014 Jeg er hetro mann. Det betyr heller ikke at jeg ønsker å havne i senga med alle jenter jeg snakker med, gir en klem, spøker med eller spør om har lyst til å finne på noe med. Det kan være at du bare er et meget hyggelig menneske å tilbringe tid med. Anonymous poster hash: 08943...b5f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå